tvivlsom mail med lotto gevinst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Silas&Mille

nutche skriver:

sådan et har jeg (tydeligvis) ikke

Det er kun 75% af dem jeg modtager der ryger direkte i SPAM filtret. Jeg markere dem bare hver gang og beder min mail om at smide dem i SPAM filtret for eftertiden. 

Tror de får ens mail via nettet. Kunne sagtens forestille mig at de kan fiske dem fra steder som fx Facebook.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

SussieThyssen

nutche skriver:

jep det vidste jeg godt. men det er sørme næsten umuligt at læse hvad der står i mailen. så var nysgerrig om nogen havde prøvet at modtaget noget lign.

Ork ja...der kommer masser ind af dem i perioder.
Bare smid den i sletboksen
Du kan google navnet på lotterinavnet og så vil du få en million links til forskellige eksempler på spammails af lignende art.

Anmeld

31. januar 2011

eElak

ÆÆÆÆÆÆV... Jeg vil også vinde en stor gevinst

Anmeld

31. januar 2011

Pige2009

nutche skriver:

sådan et har jeg (tydeligvis) ikke

Mit spamfilter er også sat på MAX beredskab!

Anmeld

31. januar 2011

Lone Jakobsen

MoriSverige skriver:

Det er kun 75% af dem jeg modtager der ryger direkte i SPAM filtret. Jeg markere dem bare hver gang og beder min mail om at smide dem i SPAM filtret for eftertiden. 

Tror de får ens mail via nettet. Kunne sagtens forestille mig at de kan fiske dem fra steder som fx Facebook.

ja ku bare se at dba. havde store problemer med den slags for tiden.... men ja, ellers er fb. da et godt gæt

Anmeld

31. januar 2011

Lone Jakobsen

SussieThyssen skriver:

Ork ja...der kommer masser ind af dem i perioder.
Bare smid den i sletboksen
Du kan google navnet på lotterinavnet og så vil du få en million links til forskellige eksempler på spammails af lignende art.

he he, god ide

Anmeld

31. januar 2011

Lone Jakobsen

MoriSverige skriver:

Kender godt de der mails...

Jeg har slet ikke tal på hvor mange jeg har modtaget af den type mails. Men hvis der havde været noget om det og man havde fået pengene så havde jeg været multi-millionær i dag 

Vi snakker om det en gang i mellem. Man kunne jo prøve at kontakte dem og sige: Hvis I overfører beløbet til min konto, så skal I nok få de 5-10% for alt arbejdet. Men først når pengene ER overført... 

Ved ikke om de ville gå med til det, men måske et forsøg værd en gang man virkelig keder sig 

hi hi, ja det var da en klar mulighed. men det er en meget krævende proces at kontakte dem tror jeg. og så synes jeg dette brev er en rodet omgang med forskellige sprog og en masse stavefejl.

Anmeld

31. januar 2011

DLM

Ud til højre med dem, sådan mails får jeg også en gang i mellem

Anmeld

31. januar 2011

Becks

nutche skriver:

modtog denne mail den anden dag. nogen der har modtaget den samme? dette var på min private mail. jeg har (naturligvis) ikke svaret. men ville gerne vide mere om det.

Ref: 435062725
Batch: 7050490902/189
Vindende nr: GB8101/LPRC

TILLYKKE!

Kære Vinder,

Dette er for at informere dig, at du har vundet præmiepenge fem hundrede tusinde US-dollars ($ 500.000,00) fra International Lotto indarbejdet program.This er en bonus for at fremme lotto, der er fuldt baseret på en elektronisk udvælgelse af vinderne ved hjælp af deres e-mail-adresser form nogle site.

Din e-mail adresse blev knyttet til billetten nummer; 4700172507056490102 serienummer 7741134002 Dette parti trækker de heldige numre som følger 5-13-33-37-42 bonus mumber17, som dermed vandt i lotto i den anden kategori.

Du her ved er blevet godkendt et engangsbeløb betale af US $ 500.000,00 (fem hundrede tusinde dollars) i kontanter kredit fil ref: ILP / HW 47509/09 fra den samlede pengepræmie delt mellem otte heldige vindere i denne kategori.

Alle deltager blev udvalgt gennem en computer afstemningssteder system trækkes form Ni hundrede tusinde E-mail-adresser fra hele verden som en del af vores internationale kampagner program.

Lotto blev fremmet og støttet af et konglomerat af nogle multinationale virksomheder som en del af deres sociale ansvar over for borgerne i de samfund.

Yderligere mere dine oplysninger (e-mail-adresse) falder ind under vores afrikanske repræsentationskontor i Nigeria som angivet i dit spil kupon.

Vi håber med en del af din præmie, vil du deltage i vores ende af året high stakes for US $ 1,3 milliarder internationale uafgjort.

Sådan får du din PRÆMIE

Du skal blot kontakte dit lokale krav Agent og direktør, fru Rose Coleman og Rev Ego henholdsvis E-mail (mrsrose@representative.com) kan du også kontakte dem på telefon (2348191800140) for at gøre dit krav.

Udfyld formularen nedenfor og sende det til ham at filen for din påstand.

Lotteri VINDERE ANVENDELSE form for betaling.

FULDE NAVN .........
FØDSELSDATO .....
ADRESSE ........
SEX ........
ALDER .........
STATSBORGERSKAB .....
ERHVERV .......
TELEFON .......
EMAIL .......
DATO .........
VINDER REF / batch-nr ...... GODKENDT
FOR BETALING.

Oplys venligst din reference, parti-og vindende nummer som findes i øverste venstre hjørne af denne meddelelse samt dit fulde navn, adresse og telefonnummer for at finde din fil nemt.

Af sikkerhedsmæssige årsager, alle vindere vi råd til at holde disse oplysninger fortrolige fra offentligheden, før din ansøgning er behandlet, og dine præmie frigivet til you.This er en del af vores sikkerhedsprotokol at undgå dobbelt påberåber præmie.

Endnu en gang tillykke på dine gevinster!

KONTAKT dine krav AGENT AT;

E-mail: mrsrose@representative.com
Telefon: +2348191800140

BEMÆRK vil enhver BRUD PÅ FORTROLIGHED DEN DEL AF VINDERE RESULTAT i diskvalifikation.

Gud velsigne dig!

Med venlig hilsen
Carol Sweet

Online koordinator for Australian International LOTTO PROGRAM, konkurrencer.

Jep jeg modtog den igår  Her slettede jeg den også bare..

Anmeld

21. februar 2011

Xenia

Hej med jer,

Jeg har også modtaget ovenstående mail, det er simpelthen så latterligt, så langt de vil gå.

Nu er de også begyndt at sætte korrekt afsender navn i så det er blevet endnu sværere at spore.

Spiller en del lotto på playhugelottos.com og dem har jeg tit mailet til når jeg har været i tvivl og disse mails. Som hovedregel kan du aldrig vinde hvis du ikke spiller..det siger sig selv.

Fortsat god dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.