en underlige følelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. januar 2011

Anonym trådstarter

jeg har en underlig følelse inden i.... sådan en tom-fyldt-følelse... ved ikke hvordan jeg kan beskrive det... burde være såååå glad

jeg er endelig færdig med mit studie (pædagog) som har måtte udskydes og omrokeres.... det vil sige jeg har taget min sidste praktik i slutningen i stedet... og altså havde bestået 7 semester med batchelor og det hele inden jeg startede min praktik....

jeg havde sidste dag i praktikken fredag... og var total glad! havde håbet at finde mig et job pr. 1 febuar... men det kunne jeg ikke.... men er i stedet blevet tilkalder vikar flere steder....

jeg er glad for at være færdig... men for første gang i mit liv er fremtiden ikke givet... er der ikke planer... har jeg ikke et "skema" med møde tider.... jeg er ved at grine og grædde på samme tid... for det er da fjollet... men fuck jeg er sku små bange....

ja alle mennesker har noget autisme i sig... og tror sku mit ligger lige der... jeg ønsker struktur for hvad jeg skal hvornår...

ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg... andet end at komme ud med nogle følelser og tanker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

eElak

Heysan... 

Jeg kan godt følge dig... 

Godt nok er jeg ikke færdig endnu, men jeg står til muligvis at blive arbejdsløs, når jeg er færdig med min uddannelse...

Det er første gang i mit liv at jeg kommer til at opleve det -  for jeg har altid haft gang i et eller andet, hvadenten det er uddannelse eller arbejde. 

Jeg er typen som også er mega dårlig til at holde ferie - så booker jeg ferien op med alle mulige ting jeg skal..

Så det bliver en udfordring til Juni for mig.. hvis jeg da ikke har fundet job inden.. overvejer dog at læse "videre" så jeg får min uddannelse som bachelor og ikke "bare" som alment faglært..  

Anmeld

30. januar 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Heysan... 

Jeg kan godt følge dig... 

Godt nok er jeg ikke færdig endnu, men jeg står til muligvis at blive arbejdsløs, når jeg er færdig med min uddannelse...

Det er første gang i mit liv at jeg kommer til at opleve det -  for jeg har altid haft gang i et eller andet, hvadenten det er uddannelse eller arbejde. 

Jeg er typen som også er mega dårlig til at holde ferie - så booker jeg ferien op med alle mulige ting jeg skal..

Så det bliver en udfordring til Juni for mig.. hvis jeg da ikke har fundet job inden.. overvejer dog at læse "videre" så jeg får min uddannelse som bachelor og ikke "bare" som alment faglært..  

det lydder lige som mig... har arbejdet siden jeg var 13 år... og ja... der ud over har dele af mit studie været en VIRKELIG hård kamp... og nu er jeg bare så lettet og glad for at jeg er færdig... men også en hvis tomhed... det det har fyldt så meget i mit liv indtil nu...

Anmeld

30. januar 2011

eElak

Anonym skriver:

det lydder lige som mig... har arbejdet siden jeg var 13 år... og ja... der ud over har dele af mit studie været en VIRKELIG hård kamp... og nu er jeg bare så lettet og glad for at jeg er færdig... men også en hvis tomhed... det det har fyldt så meget i mit liv indtil nu...

Nemlig.. 

ALtså... det er en virkelig mærkelig fornemmelse, og jeg skal også passe på at jeg ikke kaster mig ud i videreuddannelse bare for at lave et eller andet... jeg vil sq gennemføre det denne gang... 

For da jeg var færdig med min HF, så startede jeg på pædagog - meget fordi jeg ikke var sikker på hvad jeg ville.. og det endte jeg med at droppe ud af.. det vil jeg ikke igen.. 

Anmeld

30. januar 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Nemlig.. 

ALtså... det er en virkelig mærkelig fornemmelse, og jeg skal også passe på at jeg ikke kaster mig ud i videreuddannelse bare for at lave et eller andet... jeg vil sq gennemføre det denne gang... 

For da jeg var færdig med min HF, så startede jeg på pædagog - meget fordi jeg ikke var sikker på hvad jeg ville.. og det endte jeg med at droppe ud af.. det vil jeg ikke igen.. 

kan jeg godt forstå... har selv været ved at melde mig på dpu for at læse videre... men ved jo godt det ikke er det jeg ønsker... og er sikker på at det hele går fint til jeg får et fast job... men det ændre ikke på følelsen... den giver lidt kvalme og ondt i maven...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.