jeg har en underlig følelse inden i.... sådan en tom-fyldt-følelse... ved ikke hvordan jeg kan beskrive det... burde være såååå glad
jeg er endelig færdig med mit studie (pædagog) som har måtte udskydes og omrokeres.... det vil sige jeg har taget min sidste praktik i slutningen i stedet... og altså havde bestået 7 semester med batchelor og det hele inden jeg startede min praktik....
jeg havde sidste dag i praktikken fredag... og var total glad! havde håbet at finde mig et job pr. 1 febuar... men det kunne jeg ikke.... men er i stedet blevet tilkalder vikar flere steder....
jeg er glad for at være færdig... men for første gang i mit liv er fremtiden ikke givet... er der ikke planer... har jeg ikke et "skema" med møde tider.... jeg er ved at grine og grædde på samme tid... for det er da fjollet... men fuck jeg er sku små bange....
ja alle mennesker har noget autisme i sig... og tror sku mit ligger lige der... jeg ønsker struktur for hvad jeg skal hvornår...
ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg... andet end at komme ud med nogle følelser og tanker...
Anmeld