I bliver sikkert bombarderet med sådanne tråde, om små unge dumme teenage's piger der tror de er gravide og derfor finder en side for at forhøre sig om en masse ting, og få lov til at snakke med andre og erfarende kvinder om det! Og ganske rigtigt, det her indlæg er bare endnu et, men jeg har virkelig behov for at få det ud og få snakket om det, da jeg er ved at blive skrup skør af at gå med det inde i mig selv...
Så jeg håber der er nogle der gider lytte, selvom jeg har dummet mig og selvom der måske er mange af disse indlæg, det eneste jeg ønsker er bare 2 ører, "kun" 2.. 
Nå, men i får lige historien..
Jeg har dyrket ubeskyttet sex, få dage før der hvor min ca, ægløsning skulle ligge.. og det fandt jeg første ud af efterfølgende! Men som sagt havde jeg ubeskyttet sex, og har læst at sædcellerne kan leve inde i en op til 5 dage, og så kan jeg jo godt regne ud, at chancen for jeg er blevet gravid er der.. Det skal siges jeg er 17 år gammel, fylder 18 til maj i år..
Det er nu lidt over en uge siden og nu er jeg begyndt at få smerter i mit underliv, nogle af smerterne har jeg mærket før, men der er også nogle nye smerter, noget ala nogle små niv derinde som om der er en der sidder og niver mig derinde.. Jeg føler også jeg har kraftigt øget træthed og ømme boobies og føler mig rigtig oppustet..
Alt dette kan selvfølgelig også være noget jeg bare bilder mig ind, fordi nervøsiteten er der.. Men jeg er altså også bange for at jeg er gravid, jeg føler det bare så mærkelig i mit underliv..
Og så er ventetiden til at man kan teste, meget meget lang når det ligger i baghovedet og lurer hele tiden..
Håber der bare er en der gider og læse om alt dette, jeg har rodet mig ud i.. det ville betyde meget, da det hjælper en smule at snakke om det..