Hvor mange har fået kønnet at vide på sygehuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Mira0911

Mon ikke jeg også kan få lov at vide kønnet, når den tid kommer... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Musen5

Jeg har fået det at vide v MD scanningen v alle mine 3 (dvs selv spurgt om det kunne se og DET kunne det absolut. Især med drengene)

Satser da oxo på at få det at vide nu, men får vi det ikke at vide denne gang v MD så har vi bestilt en 3D-scanning hvor vi med sikkerhed kan få det at vide

/Livsmor 15+0

Anmeld

30. januar 2011

JustAnotherName

De kunne se det ved begge mine, og fortalte det - og havde ret.

Jeg kan ikke lige helt huske, om jeg selv sagde, at jeg godt ville vide det, eller om de spurgte mig ad. Men med barn nr. 2 vidste jeg det inden MD-skanningen, da jeg havde fået lavet en 3D-kønsskanning.

Men de ville godt sige det på sygehuset.
De vil bare ikke GARENTERE DET 100% !!! ......Heller ikke selvom de er helt sikre, så tror jeg ikke de må sige det med 100% sikkerhed. For det ER jo sket enkelte gange, at nogle af dem alligevel har taget fejl.

Anmeld

31. januar 2011

Pige2009

Da jeg var til MD scanning, spurgte hun slet ikke om jeg ville se kønnet, men jeg fik det så senere at vide på en privatklinik til en 3D/4D scanning

Anmeld

31. januar 2011

2babygirls

MoarJ skriver:

Til en scanning? 

Jeg har fået at vide at flere og flere sygehus ikke kigger efter køn, når de scanner? 

Da jeg skulle scannes med Julie, spurgte jeg om de kunne se kønnet, ja det kunne de sagtens.. Allerede dengang havde jeg også fået at vide at sygehusene var stoppet med at scanne efter køn... 

Hvor af Jer har fået kønnet at vide på sygehuset? Spurgte de Jer om de skulle kigge efter det? 

Eller skulle I selv prikke til den kvinde/mand der scannede om de kunne kigge efter kønnet? 

Vi blev scannet på Randers sygehus, og der sagde jordemoderen at det nok blev en pige, men det var svært at se, så vi købte en 3D scanning i uge 33

Anmeld

31. januar 2011

_-Kathrine-_

Vi betalte for en kønsscanning i uge 18, så vi vidste det på forhånd til md scanningen, men uden at sige vi vidste det... Da jm så begynder at tjekke efter om alt er som det skal være spørger hun om vi vil vide det hvis hun kan se det.. Hun var ikke helt sikker i sin sag da hun kun var studerende, så da den lidt mere erfarne kom og tjekkede efter var hun ekstra grundig og vi fik bekræftet at det var en dreng...

Blev scannet på skejby :-)

Anmeld

31. januar 2011

MetteDN

vi fik det afvide til MD-scanning.. Hun spurgte os om der var nogle hemmeligheder og det sagde vi nej til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.