ja det er nok et lidt mærkeligt spørgsmål, men hvornår tager man den der kæreste snak???
har haft besøg af den her fyr fredag til lørdag. det er en fyr som jeg har gået i folkeskole med, og så hyggede vi lidt for nogle år tilbage. vi har ikke været kærester, selvom jeg var ret glad for ham. men han sagde bare dengang at han ikke var så god til at være en kæreste, det var fair nok så derfor havde vi det bare sjovt.
men det ebbede så ud, og jeg mødte min datters far, og fik vi jo så vores datter, men er ikke sammen mere. efter langt tid som single ( synes jeg i hver fald selv ) begyndte kontakten til den her fyr fra folkeskolen så igen. vi var jo som sagt så sammen fredag til lørdag og vi kommer til at snakke om kærester og børn osv. så siger han å et tidspunkt at han føler han snart bliver fanget??? hvad det så lige betyder.
hmm nå men altså jeg er ligeså glad for ham som jeg var før, så tænker lidt hvornår man tager den der "snak". jeg gider ikke bruge tiden på endnu en taber, så vil jo gerne vide om vi evt har en fremtid, og om han overhovedet har tænkt i de baner. men er det for tidligt eller hvad??? ved heller ikke lige hvordan jeg skal gribe det an.
så kom med nogle gode råd tøser
Anmeld