Sommerhus 1 eller 2 uger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor længe i sommerhus?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

762 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

TbCp

Vi satser på at tage i sommerhus i sommerferien. Vi har førhen været afsted 1 uge, men nu overvejer vi 2 uger...
Men bliver det for meget? Er 1 uge nok?

Det bliver, selvfølgelig, i det samme hus begge uger.... og vi satser på Blåvand.

Hvad siger i?

1 eller 2 uger i sommerhus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Mi

Jeg har stemt en uge. Vi er selv i sommerhus en uge hver sommer i Blåvand. Det er i mine forældres hus og vi elsker det. Men vi slapper også så meget af at en uge er nok, hvis vi slappede mere af ville vi tisse i bukserne  Efter en uge derude er det faktisk ok at vi skal hjem til huset og have lavet lidt

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

30. januar 2011

TbCp

Jeg har stemt en uge. Vi er selv i sommerhus en uge hver sommer i Blåvand. Det er i mine forældres hus og vi elsker det. Men vi slapper også så meget af at en uge er nok, hvis vi slappede mere af ville vi tisse i bukserne  Efter en uge derude er det faktisk ok at vi skal hjem til huset og have lavet lidt

Marianne

www.stjerneleg.dk

Det er også det jeg overvejer... altså vi kan godt lide at tage ud og opleve lidt, så vi sidder ikke bare i sommerhuset, men kan ikke blive enig med mig selv om 1 uge er nok....

Anmeld

30. januar 2011

Mi

TbCp skriver:

Det er også det jeg overvejer... altså vi kan godt lide at tage ud og opleve lidt, så vi sidder ikke bare i sommerhuset, men kan ikke blive enig med mig selv om 1 uge er nok....

Vi tager slet ikke ud og ser noget, men vi bor også lige i nærheden af Blåvand, så der er ikke så meget nyt at se  Vi hygger i huset, går en tur ved vandet, shopper lidt og laver absolut intet  Vi har også en dag hver år som er usund dag. Der må børnene spise slik, drikke cola og spille nintendo hele dagen. Det elsker de

Men når i har prøvet en uge før, kan du så ikke huske hvilke følelser i har haft når i tager hjem? Vi begynder nemlig at glæde os til at komme lidt igang igen og komme hjem til huset og haven. Vi har også altid 1000 projeker som vi er i gang med, som er dejlige at få lavet lidt på i ferierne.

Anmeld

30. januar 2011

TbCp

MarianneSonne skriver:

Vi tager slet ikke ud og ser noget, men vi bor også lige i nærheden af Blåvand, så der er ikke så meget nyt at se  Vi hygger i huset, går en tur ved vandet, shopper lidt og laver absolut intet  Vi har også en dag hver år som er usund dag. Der må børnene spise slik, drikke cola og spille nintendo hele dagen. Det elsker de

Men når i har prøvet en uge før, kan du så ikke huske hvilke følelser i har haft når i tager hjem? Vi begynder nemlig at glæde os til at komme lidt igang igen og komme hjem til huset og haven. Vi har også altid 1000 projeker som vi er i gang med, som er dejlige at få lavet lidt på i ferierne.

Jo det har vi snakket lidt om, for den dag vi skal hjem vil vi egentlig bare gerne hjem hurtigt, men måske hvis vi vidste vi skulle blive der en uge mere, så kan det jo så være at vi først får den "fornemmelse" efter 14 dage...

Aj jeg synes det er svært, for det er jo heller ikke helt billigt at leje sommerhus

Anmeld

30. januar 2011

L.J.L

TbCp skriver:

Vi satser på at tage i sommerhus i sommerferien. Vi har førhen været afsted 1 uge, men nu overvejer vi 2 uger...
Men bliver det for meget? Er 1 uge nok?

Det bliver, selvfølgelig, i det samme hus begge uger.... og vi satser på Blåvand.

Hvad siger i?

1 eller 2 uger i sommerhus?

Vi er også i sommerhus hvert år, og vi er altid afsted i 1 uge. Det synes jeg er rigeligt tid til at få slappet af og nydt ferien. Så glæder vi os til at komme hjem igen og så har vi tit en uges ferie hjemme også. Så føler jeg også at ferien varer i længere tid

Anmeld

30. januar 2011

TbCp

linselouise skriver:

Vi er også i sommerhus hvert år, og vi er altid afsted i 1 uge. Det synes jeg er rigeligt tid til at få slappet af og nydt ferien. Så glæder vi os til at komme hjem igen og så har vi tit en uges ferie hjemme også. Så føler jeg også at ferien varer i længere tid

Vi når at have 3 uger i alt, så ville stadig have 1 uge hjemme, men  måske det alligevel er bedst med kun 1 uge i sommerhus... det er også lidt trist at sidde der og kede sig og egentlig bare vil hjem, når man så har betalt for en uge ekstra.

Anmeld

30. januar 2011

JustAnotherName

Vi har også 3 ugers sommerferie herhjemme. Og er hvert år afsted i sommerhus 1 uge. Og HVERT ÅR syntes vi at dén uge er gået såååå hurtigt!! Men samtidig, når først man har fået pakket bilen og gjort hytten ren efter sig, så vil man også bare gerne HJEM igen!

Jeg nyder også at man har fri til "BARE at gå derhjemme lidt", nusse rundt og ordne lidt småting og projekter, eller fise den af en hel dag i nattøj.

Og som regel plejer vi så også at bruge en dag på at tage i ZOO.
Eller en formiddag i parken eller lignende. Små-ture og hjemme-hygge.

Anmeld

31. januar 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Vi har også 3 ugers sommerferie herhjemme. Og er hvert år afsted i sommerhus 1 uge. Og HVERT ÅR syntes vi at dén uge er gået såååå hurtigt!! Men samtidig, når først man har fået pakket bilen og gjort hytten ren efter sig, så vil man også bare gerne HJEM igen!

Jeg nyder også at man har fri til "BARE at gå derhjemme lidt", nusse rundt og ordne lidt småting og projekter, eller fise den af en hel dag i nattøj.

Og som regel plejer vi så også at bruge en dag på at tage i ZOO.
Eller en formiddag i parken eller lignende. Små-ture og hjemme-hygge.

Ja, det er nemlig der jeg er lidt splittet, for ugen går SÅ stærkt... men når man så kører derfra så glæder man sig jo også til at komme hjem!

Anmeld

31. januar 2011

sarahb

Jeg ville tage afsted 1 uge, og specitelt når det er i DK. Det er ikke fordi der er så meget at se, og ja det vil bare være så TRÆLS at sidde og kede sig og det er noget af det man skal mindes ved ferien. Så kan i tage 1 uge og så kan i jo køre nogle dagsture til nogle andre ferie aktiviteter hvis i lyster i de 2 uger i har hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.