finde hus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. september 2008

pipsen

Hej piger, har fulgt med på siden et stykke tid nu - sjove og interessante diskussioner I har her :)
Jeg bor pt i England, men vi er så småt ved at forberede os på at tage hjem til DK igen til næste sommer. Vi har altid boet i ejerbolig, men pga. boligkrisen pt. ønsker vi ikke at købe, men leje bolig indtil videre. Jeg fulgte godt med i husleje-snakken og kunne se, mange kun betaler 6-7.000 kroner i husleje :D Hvordan har I fundet frem til jeres lejebolig? Har I stået skrevet op til dem længe? Hvis ja, hvor henne? Vi vil bosætte os enten i nærheden af Århus eller Kbh afhængig af, hvor vi får de bedste jobs. Jeg glæææder mig stort til at komme hjem igen og det ville være skønt ikke have sådan en skyhøj husleje.
Håber på nogle gode input
Lena

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

Honningblomst

Uha, jeg synes det er nogle dyre huslejer, men det er det måske ikke??

Min bolig er købt af mine forældre. Så her er der hverken indskud eller noget med at være skrevet op.
Men ellers er det jo om at blive skrevet op i boligforeninger og andre steder hvor der er udlejningsboliger...held og lykke og velkommen hjem når den tid kommer...(L)

Knus Eva.

Anmeld

22. september 2008

Miamaja

Eva skriver:

Min bolig er købt af mine forældre. Så her er der hverken indskud eller noget med at være skrevet op.
Men ellers er det jo om at blive skrevet op i boligforeninger og andre steder hvor der er udlejningsboliger...held og lykke og velkommen hjem når den tid kommer...(L)

Knus Eva.

hvor er du heldig med sådan nogle forældre:P

Anmeld

22. september 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

Eva skriver:

Knus Eva.

hvor er du heldig med sådan nogle forældre:P

Ja, de er fantastiske... da jeg blev alene havde jeg fået en lejlighed i den by mine forældre bor i. jeg havde sagt ja, men fortrød to dage før indflytning. Så stod jeg der. Så tog min mor og jeg ud og så på det her hus og faldt for det med det samme. Ringede til min far og sagde at det her hus skulle vi have...(L) og så købte de det. Det hele hviler i sig selv så det ikke koster dem noget og de kan så lave forbedringer og trække det fra.

De har lige købt et hus til min lillesøster også...så ja, de er virkelig en stor hjem. Skønne forældre...(L)(L)(L) som altid er der for mig....ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dem...det fortæller jeg dem tit..

Knus...

Anmeld

22. september 2008

Miamaja

så kan jeg da godt forstå hvorfor du siger du ikke har brug for en mand - du har det hele selv:D

Anmeld

22. september 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

så kan jeg da godt forstå hvorfor du siger du ikke har brug for en mand - du har det hele selv:D

Ja, ikke...:) Min far er vicevært og min mor er alt...(L)

Anmeld

22. september 2008

pipsen

Hmm tror sørme ikke mummimor- og far køber flere huse :P så tror jeg vil ringe til nogle boligselskaber. Må være dejligt trygt, når det er familie, som ejer huset :)
Knus Lena

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.