det hele starter med min havde noget kørende, og det tog ham over et halvt år før jeg vidst at det var mig han ville have, da der gik flere uger før vi sås og jeg vidste ikke hvor jeg havde ham, så jeg dyrkede lidt sex med tre andre imens jeg var gravid, jeg fortalte ham altid at jeg kæmpe for ham og ikke ville være samme med nogen andre end ham og jeg sov på sofaen hvis jeg var hjemme hos en af dem. jeg var gravid med vores søn, men det var kommet af første gang vi var sammen blev jeg gravid, og jeg valget at jeg ville beholde det. nu efter jeg havde født i sommers, blev vi så kærester og jeg havde stadig ikke fortalt ham det da jeg vidste det ville gør ham meget ked og skufffe og vidste så ville blive mere jaloux på mig, men så var der en dag han fandt ud af det ene det tog han okay, men spurgte om der var andet jeg havde løgnet om, og jeg havde været samme med andre, og den gange svaret jeg nej der ikke andet og jeg været samme med andre end p(som vi kalder ham) så i dag virkede han helt mærkeligt efter jeg fandt min dagbog igår hvor jeg hvade skrevet ned samme med min veninde hvem jeg havde været samme med hele mit liv, og sagde når jeg smider den ud. og så var nede med det vores affald og så i eftermiddag gik jeg ind og sov og da jeg sov vække han mig for at sige nu gik han ned på standen, og der nede fik jeg besked at han havde fundet ud af jeg havde været samme med s(den næste hedder) han spurgte igen og jeg savarede nej der ikke andet og ikke andre og han sagde vis han finde ud af en til løgn så går han .. nu sidder jeg tænker fuck der er jo en til .. ved ikke om jeg skal sige det til ham .. men ville ikke miste ham .... det så er er så han skrev føj hvor det klamt du kneppe med hvem som helst hvor du havde vores søn inde i maven imens han var på stand. og nu føler jeg mig bare som en luder og ikke lyst til vise min krop foran nogen som helst og slet ikke ham.. åååhh jeg har det så dårlig inde i..
undskyld havde brug for at komme ud med det ..tak
Anmeld