Penduler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Kay

den-lykkeligste skriver:

okey vildt!!!!! .dk/Uploads/StoredImages/1/12385.png" alt="" />.dk/Uploads/StoredImages/1/12385.png" alt="" />.dk/Uploads/StoredImages/1/12385.png" alt="" />.dk/Uploads/StoredImages/1/12385.png" alt="" />.dk/Uploads/StoredImages/1/12385.png" alt="" /> altså SKAL det være en ring af guld?

ja det har jeg llært at det SKAL være... og det virkede på alle dem der havde fået børn... det rigtige antal og køn, og rækkefølgen var også rigtig... men jeg har jo så ikke fået børn endnu... så nu får vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Kay

Secrets skriver:

Jeg tror meget på det overtroiske og sådan, men jeg tror også man skal tage den slags med et gran salt, da det jo sagtens kan være rene tilfældigheder, eller at man et eller andet sted selv styrer pendulet, selvom man mener man ikke gør. Jeg har i hvert fald læst en hel del i mine psykologibøger, der modargumenterer for at den slags virker. Også hypnose .dk/Uploads/StoredImages/1/12400.png" border="0" alt="" align="absMiddle" />

jeg er heller ikke sikker på det virker overhoved... men jeg er overbevist hvis jeg bliver gravid med tvillinger

Anmeld

5. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Kay skriver:

ja det har jeg llært at det SKAL være... og det virkede på alle dem der havde fået børn... det rigtige antal og køn, og rækkefølgen var også rigtig... men jeg har jo så ikke fået børn endnu... så nu får vi se

så det jo desværre ikke helt rigtigt svar jeg har fået mig.. for den er af sølv.. ): øv!  men lyder da helt utroligt

Anmeld

5. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Kay skriver:

jeg er heller ikke sikker på det virker overhoved... men jeg er overbevist hvis jeg bliver gravid med tvillinger

nej det jo ikke til at vide.. tænker mere den er sikker når man er gravid..

Anmeld

5. februar 2011

Kay

den-lykkeligste skriver:

så det jo desværre ikke helt rigtigt svar jeg har fået mig.. for den er af sølv.. ): øv!  men lyder da helt utroligt.dk/Uploads/StoredImages/1/12405.png" alt="" />

ja... ret utroligt... ved herller ik om jeg ik bare tror det er en tilfældighed

Anmeld

5. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Kay skriver:

ja... ret utroligt... ved herller ik om jeg ik bare tror det er en tilfældighed

tror sagtens man kan regne med det. Det jo kroppen der resultere nogle svar.

Anmeld

5. februar 2011

Pige2009

den-lykkeligste skriver:

Penduler? sandt eller falsk??????? man siger jo at under en penulering kan kroppen give svar  på nogle ting som hjernen ikke ved?? ikke hvor det handler om ånder eller andre, men inde i sin egen krop??????? sad og tænkte på at hvis det virkelig er så sandt kan kroppen jo give svar på mange ting omkring graviditeten da den arbjeder med den?

Ammestuesnak, ammestuesnak og atter ammestuesnak

Anmeld

5. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Baagøe skriver:

Ammestuesnak, ammestuesnak og atter ammestuesnak

bob bob bob?  .. noget af det KAN faktisk være sandt..

Anmeld

6. februar 2011

Pige2009

den-lykkeligste skriver:

bob bob bob?  .. noget af det KAN faktisk være sandt..

Det samme kan debatten om drenge- og pigemaver, men det er jo blot tilfældighedernes spil

Anmeld

6. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Baagøe skriver:

Det samme kan debatten om drenge- og pigemaver, men det er jo blot tilfældighedernes spil

ja det så rigtigt nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.