Nogle gode ideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. september 2008

Lullaby

Jeg skal jo til polterabend på lørdag hos min veninde. Jeg har skrevet om det før, at jeg syntes det hele var for "blødt" efter min smag men nu er det i hvert fald blevet til bowling, kur og mad. Jeg er så blevet spurgt om jeg har nogen ideer og når jeg skal tænke på de andre ting der er blevet planlagt har jeg svært ved at finde på noget. De ting jeg ville overveje er nemlig vilde. Så har i nogen ideer til nogle bløde ting man kan lave? :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

Nemesis

hvorfor ikke komme med de vilde forslag?? Jeg mener hvad er der galt med lidt vildt og blødt??

Håber du får en dejlig dag uanset hvad.
:-) Sisse

Anmeld

22. september 2008

maibritt87

ladydan1 skriver:

hvorfor ikke komme med de vilde forslag?? Jeg mener hvad er der galt med lidt vildt og blødt??

tænker lidt det samme som ladydan1. Hvorfor kan der ikke være begge dele? Det vigtigste er jo at i for en god dag :)

Anmeld

22. september 2008

maibritt87

ladydan1 skriver:

tænker lidt det samme som ladydan1. Hvorfor kan der ikke være begge dele? Det vigtigste er jo at i for en god dag :)

Anmeld

22. september 2008

Miamaja

åhh bowling- det er jeg ikke vild med:D

Anmeld

23. september 2008

Lullaby

Nu kom jeg så med det forslag at vi skulle tage hende en tur til automekanikeren og sørge for at hun skulle skifte olie og dæk. Nej det var for vildt???

Anmeld

23. september 2008

MorCamilla

Anja Nørreslet skriver:

Nu kom jeg så med det forslag at vi skulle tage hende en tur til automekanikeren og sørge for at hun skulle skifte olie og dæk. Nej det var for vildt???

Hvis det er for vildt så har jeg ingen ide om hvad I kan gøre. Jeg ville have foreslået noget i stil af at springe elerstik spring, køre gocard eller lignende...

Anmeld

23. september 2008

Pia.

skal hun klædes lidt sjovt ud ??? ellers kunne det da være en idé - og så sælge roser midt i et storcenter eller kondomer eller noget andet sjovt...

tror det er lidt svært for du er vist ikke enige med de andre om hvad der skal ske...
man kunne også snakke med det sted hvor I skulle spise og spørge om hun måtte få lov at tage imod en bestilling og servere det for gæsterne eller jer (tjener for en time) ??? også igen klædt lidt sjovt med en skilt på ryggen, hvor der kunne stå noget med at hun skal giftes og skal vende sig til at opvarte hendes kommende mand...
hvad med at lære hende at danse et eller andet sted ? salsa måske ??

Knus Pia, som håber I får et brag af en aften...(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.