Ægudtagning på holbæk ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

Miia90

Heej piger.

Jeg der er i behandling på holbæk

ved i om de tager æg ud i weekendenerne ?

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Mullefisen2011

Miia90 skriver:

Heej piger.

Jeg der er i behandling på holbæk

ved i om de tager æg ud i weekendenerne ?

Mia

Ved det ikke men jeg tror måske de gør.. da vi var der oppe i weekenden var der flere med IVF behandling i venterummet.. men om det så er ægudtagning eller oplægning må jeg melde pas til..

Anmeld

30. januar 2011

Miia90

Mullepigen86 skriver:

Ved det ikke men jeg tror måske de gør.. da vi var der oppe i weekenden var der flere med IVF behandling i venterummet.. men om det så er ægudtagning eller oplægning må jeg melde pas til..

tak for dit svar søde

Anmeld

30. januar 2011

Mullefisen2011

Miia90 skriver:

tak for dit svar søde

Ved ikke om du kan bruge det til noget.. Får man både drop ved æg udtagning og oplægning? for dem jeg har set har drop i..

Ellers har du tjekket deres hjemmeside?

Anmeld

30. januar 2011

Miia90

Mullepigen86 skriver:

Ved ikke om du kan bruge det til noget.. Får man både drop ved æg udtagning og oplægning? for dem jeg har set har drop i..

Ellers har du tjekket deres hjemmeside?

har prøvede og kiggede på deres hjemmeside. der står ikk noget. man for vist kun lagt drop, når der skal tages æg ud.

når man ligger æg op er det vel bare ligesom iui, når de spøjter sæd op  pas. hehe

Anmeld

30. januar 2011

Mullefisen2011

Miia90 skriver:

har prøvede og kiggede på deres hjemmeside. der står ikk noget. man for vist kun lagt drop, når der skal tages æg ud.

når man ligger æg op er det vel bare ligesom iui, når de spøjter sæd op  pas. hehe

Hvis man kun får lagt drop når de tager dem ud.. så gør de det i weekenden.. altså om lørdagen.. men ellers må jeg melde pas

Anmeld

30. januar 2011

Miia90

Mullepigen86 skriver:

Hvis man kun får lagt drop når de tager dem ud.. så gør de det i weekenden.. altså om lørdagen.. men ellers må jeg melde pas

okay søde. tak for svaret. må se hvordan det skal ske

Anmeld

30. januar 2011

Mullefisen2011

Miia90 skriver:

okay søde. tak for svaret. må se hvordan det skal ske

Det var så lidt søde.. Hvornår skal du igang ?

Anmeld

30. januar 2011

Miia90

Mullepigen86 skriver:

Det var så lidt søde.. Hvornår skal du igang ?

jeg er på næse spaey nu, frem til næste scanning d. 7 for jeg skal påbegynde mit stikkeri i 10 dage  +- men ægudtagning med ende i uge 7

Anmeld

30. januar 2011

Mullefisen2011

Miia90 skriver:

jeg er på næse spaey nu, frem til næste scanning d. 7 for jeg skal påbegynde mit stikkeri i 10 dage  +- men ægudtagning med ende i uge 7

Uhh lyder spændende .. Håber det kommer til at gå godt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.