Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har jeg løbet den 800 meter konkurrence jeg skulle løbe i dag Det var rimelig hårdt, men ikke specielt hurtigt En tid på 2 min 48 sek fik jeg, den langsommeste i min gruppe Men jeg gennemførte, og når man ser på at jeg fødte for 4 måneder siden og ikke har sovet ordentligt i to døgn, så er jeg egentlig meget tilfreds (ja, undskyldninger er der nok af!)
Skulle lige blære mig lidt
Ha' en skøn søndag, og nyd kampen!
Tine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SEJT!
du er simpelthen bare for sej altså...
men det nogle gode undskyldninger har også taget lidt ekstra på efter fødslen ud over det der røg på under graviditeten, og der må jeg indrømme jeg bruger lidt undskyldningen at jeg "lige" har født og at det kom på under graviditeten.. men men men nu skal der ske noget så ska ned og melde mig til fitness i morgen så jeg kan komme igang igen
mth1987 skriver: du er simpelthen bare for sej altså... men det nogle gode undskyldninger har også taget lidt ekstra på efter fødslen ud over det der røg på under graviditeten, og der må jeg indrømme jeg bruger lidt undskyldningen at jeg "lige" har født og at det kom på under graviditeten.. men men men nu skal der ske noget så ska ned og melde mig til fitness i morgen så jeg kan komme igang igen
Ja, den undskyldning har jeg også brugt, men jeg tænkte: Nu skal det være!
Held og lykke med træningen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128