Opdatering: Jeg skal løbe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

225 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

fit_fys

Så har jeg løbet den 800 meter konkurrence jeg skulle løbe i dag  Det var rimelig hårdt, men ikke specielt hurtigt  En tid på 2 min 48 sek fik jeg, den langsommeste i min gruppe  Men jeg gennemførte, og når man ser på at jeg fødte for 4 måneder siden og ikke har sovet ordentligt i to døgn, så er jeg egentlig meget tilfreds  (ja, undskyldninger er der nok af!)

Skulle lige blære mig lidt

Ha' en skøn søndag, og nyd kampen!

Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Sofia

SEJT!

Anmeld

30. januar 2011

mth1987

du er simpelthen bare for sej altså...

men det nogle gode undskyldninger har også taget lidt ekstra på efter fødslen ud over det der røg på under graviditeten, og der må jeg indrømme jeg bruger lidt undskyldningen at jeg "lige" har født og at det kom på under graviditeten.. men men men nu skal der ske noget så ska ned og melde mig til fitness i morgen så jeg kan komme igang igen

Anmeld

30. januar 2011

fit_fys

mth1987 skriver:

du er simpelthen bare for sej altså...

men det nogle gode undskyldninger har også taget lidt ekstra på efter fødslen ud over det der røg på under graviditeten, og der må jeg indrømme jeg bruger lidt undskyldningen at jeg "lige" har født og at det kom på under graviditeten.. men men men nu skal der ske noget så ska ned og melde mig til fitness i morgen så jeg kan komme igang igen

Ja, den undskyldning har jeg også brugt, men jeg tænkte: Nu skal det være!

Held og lykke med træningen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.