En heldragt til baby med ører :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.991 visninger
18 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

FamilienSørensen

Hejsa piger.

Jeg har en gang passet barn for en arbejdsgiver. Hendes datter havde sådan en lilla uld hel dragt til at tage over det alm. tøj.

Det var sådan en rigtig sød heldragt med spidse ører i toppen og luffer og små stof sko. Når hun kravlede rundt lignede hun nærmest en sød lilla kat

Jeg ved ikke endnu om det bliver en dreng eller en pige, men jeg vil virkelig gerne bruge penge på sådan en flot og sød dragt.

Håber I kan hjælpe mig med hvad det heddder evt. komme med links?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Momster89

Jacob&Kusuma skriver:

Hejsa piger.

Jeg har en gang passet barn for en arbejdsgiver. Hendes datter havde sådan en lilla uld hel dragt til at tage over det alm. tøj.

Det var sådan en rigtig sød heldragt med spidse ører i toppen og luffer og små stof sko. Når hun kravlede rundt lignede hun nærmest en sød lilla kat

Jeg ved ikke endnu om det bliver en dreng eller en pige, men jeg vil virkelig gerne bruge penge på sådan en flot og sød dragt.

Håber I kan hjælpe mig med hvad det heddder evt. komme med links?

Er det sådan en her?

Anmeld

30. januar 2011

FamilienSørensen

Solveig89 skriver:

Er det sådan en her?

Ja sådan noget der

Den præcise dragt du har fundet et billede af er dog ikke lige mig, men det er meget lign. det jeg søger.

Kan du give mig navnet på de dragter hedder de noget specielt

Anmeld

30. januar 2011

Momster89

Jacob&Kusuma skriver:

Ja sådan noget der

Den præcise dragt du har fundet et billede af er dog ikke lige mig, men det er meget lign. det jeg søger.

Kan du give mig navnet på de dragter hedder de noget specielt

Det er en hummel fleecedragt.

Anmeld

30. januar 2011

otlitrom

Vi har købt en magen til denne her.

https://www.baby.dk/debat/80410pi1/toej--piger/unisex-baby-koeredragt-saelges---.aspx

Anmeld

30. januar 2011

FamilienSørensen

Solveig89 skriver:

Det er en hummel fleecedragt.

Okay mange tak

Det vil jeg lige skrive ned og kigge mere på

Anmeld

30. januar 2011

FamilienSørensen

kitty skriver:

Vi har købt en magen til denne her.

https://www.baby.dk/debat/80410pi1/toej--piger/unisex-baby-koeredragt-saelges---.aspx

Åh jamen for søren det er lige præcis sådan noget jeg søger. Dog lidt anden stil Men kan du give mig navnet på sådan en dragt altså hvis jeg skulle i en babybutik og spørge efter at se på de dragter hvad skulle jeg så sige til ekspedieten

Anmeld

30. januar 2011

otlitrom

Jacob&Kusuma skriver:

Åh jamen for søren det er lige præcis sådan noget jeg søger. Dog lidt anden stil Men kan du give mig navnet på sådan en dragt altså hvis jeg skulle i en babybutik og spørge efter at se på de dragter hvad skulle jeg så sige til ekspedieten

Det er en køredragt fra H&M, tror den koster 129,-. De har dem stadig, i flere forskllige farver... Du kan jo kigge på den, og så se om det er noget..

Anmeld

30. januar 2011

Steph_Laurits

Jacob&Kusuma skriver:

Den kan fåes eller kunne ihvert fald fåes i H&M

Anmeld

30. januar 2011

FamilienSørensen

kitty skriver:

Det er en køredragt fra H&M, tror den koster 129,-. De har dem stadig, i flere forskllige farver... Du kan jo kigge på den, og så se om det er noget..

Okay tak for tippet. Kan desværre ikke lide at den er så frynset den skal være sådan mere uld eller fleece agtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.