Piercing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

dunja

Hey girls.

hvornår tog i jeres navlepiercing ud da i var gravide ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

loppen82

patricia skriver:

Hey girls.

Min sad i hele gravidteten og den er stadigvæk pæn... 

Anmeld

30. januar 2011

muss1990

jeg har lige taget min ud for nogen dage siden og jeg er 33+6 men min navle popper heller ikke ud. så det er nok kun derfor jeg har kunne vente så længe

Anmeld

30. januar 2011

dunja

okaj

har bare hørt at der ka skade fosteret at ha en titanium stav i

Anmeld

30. januar 2011

SSL

Jeg tog den ud i august, da baby planerne gik igang, er der ikke noget med at den kan springe ud af hullet, når man vokser sådan?

Anmeld

30. januar 2011

dunja

SSL skriver:

Jeg tog den ud i august, da baby planerne gik igang, er der ikke noget med at den kan springe ud af hullet, når man vokser sådan?

jo det er rigtigt, men der findes gummistave til gravide så den ikk springer

Anmeld

30. januar 2011

SSL

patricia skriver:

jo det er rigtigt, men der findes gummistave til gravide så den ikk springer

Dét vidste jeg ikke dengang Men nå, min tid må være ovre, har taget alle mine 3 ud, som jeg havde :p

Anmeld

30. januar 2011

loppen82

SSL skriver:

Jeg har gennemført 2 graviditeter med piercing i navlen og har ingen steder hverken ved læge, jordemoder osv fået at vide at det er skadeligt for barnet. 
Blev dog anbefalet at ta den ud hvis den generede eller navlen poppede... men igen af delene skete så har haft den i hele tiden under 2 graviditeter...  

Anmeld

30. januar 2011

Lou87

patricia skriver:

Hey girls.

Jeg tog min ud til MD scanningen..
Dels fordi den generede en smule, men også fordi de havde sagt til nakkefoldsscanningen at hvis ikk jeg selv havde taget den ud inden næste gang, sku jeg bare li ha den ud til næste scanning for der ville barnet ligge længere oppe og de ville ikk kunne komme til med deres den der scanner og de kan åbenbart ødelægge deres apperat.. Så ikk så smart man fik gjort det da det koster MANGE penge

Men jeg tog den i igen bagefter, der var en meget lille " væg" og bryde igennem, men gjorde slet ikke ondt.

Og vil li sige jeg altså heller ikk har fået at vide af hverken læge SP eller nogen at den sku være skadelig og jeg havde titanium i.

Anmeld

30. januar 2011

dunja

Okaj

jamen så vil jeg købe en gummistav og beholde den i hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.