Havde i også???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

Mullefisen2011

Prøver virkelig ikke at tænke over tingene denne gang og det går faktisk meget bedre end sidst.. men blir simpelthen nød til at spørge..

Havde i stikken i siderne/æggestokkene dagene efter inseminationen?

Idag oplever jeg flere gange at jeg får sådan nogle stik og jag ind i siderne.. lige nu er det mest i den højre... Det er godt nok irriterende.. Så ville lige høre om i andre også har oplevet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Mutti2B

Ja det havde jeg også alle tre gange. X'er for at den er der denne gang :-)

Anmeld

30. januar 2011

Mullefisen2011

Tak Mutti.. Så er jeg mere rolig..  Det gør/gjorde bare ret nas så blev lidt bekymret.. men dejligt at høre det er normalt.. gid det var gode tegn.. hihi..

Anmeld

30. januar 2011

Mutti2B

Mullepigen86 skriver:

Tak Mutti.. Så er jeg mere rolig..  Det gør/gjorde bare ret nas så blev lidt bekymret.. men dejligt at høre det er normalt.. gid det var gode tegn.. hihi..

Uh, ja, det håber jeg også det er :-)Jeg kan huske at jeg en af gangene oplevede at det nev så meget at jeg knækkede helt sammen og blev nødt til at lægge mig. Men så længe du ikke får feber, så er der vist ingen grund til bekymring. Kun forventningens glæde ;-) ;-)

Anmeld

30. januar 2011

Mullefisen2011

Mutti2B skriver:

Uh, ja, det håber jeg også det er :-)Jeg kan huske at jeg en af gangene oplevede at det nev så meget at jeg knækkede helt sammen og blev nødt til at lægge mig. Men så længe du ikke får feber, så er der vist ingen grund til bekymring. Kun forventningens glæde ;-) ;-)

Har ingen feber og er stort set rask igen.. Har bare nogle ordentlige niv og jag.. men det har man jo også nogle gange inden ÆL.. så det er ikke værre end det..

Håber på jeg kan opleve glæde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.