Udslet eter feber ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

Karo

Hej piger

Min datter på knap 10 måneder har haft feber on /off den sidste uge. De først 4 dage var hun max oppe på 38,5 og efter de 4 dage kom der en tand frem. Efter de 4 dage fik hun meget høj feber ( 40 ) og det havde hun i ca 3 dage. Sidste feber dag var i går og idag har hun så en form for udslet på maven og lidt ned i ble området. Syndes jeg har hørt det er normalt med udslet efter feber men har bare aldrig set det selv så ville lige høre jer ad om det er normalt eller om vi skal gå til lægen med hende ?

Ellers virker hun fik. Hun spiser, leger, tisser osv. som hun skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Carina1977

Karo skriver:

Hej piger

Min datter på knap 10 måneder har haft feber on /off den sidste uge. De først 4 dage var hun max oppe på 38,5 og efter de 4 dage kom der en tand frem. Efter de 4 dage fik hun meget høj feber ( 40 ) og det havde hun i ca 3 dage. Sidste feber dag var i går og idag har hun så en form for udslet på maven og lidt ned i ble området. Syndes jeg har hørt det er normalt med udslet efter feber men har bare aldrig set det selv så ville lige høre jer ad om det er normalt eller om vi skal gå til lægen med hende ?

Ellers virker hun fik. Hun spiser, leger, tisser osv. som hun skal

Jeg synes godt det kunne lyde som det man kalder for 3-dages feber. Det bliver nemlig efterfuldt af udslæt

God bedring til hende

Anmeld

30. januar 2011

Sofia24

Hej!

Det er helt normalt med udslæt på kroppen efter en omgang med feber. Det kan komme overalt på kroppen og går væk igen efter et par dage

God bedring

Anmeld

30. januar 2011

Karo

Tusind tak for svar begge to

Min søn har aldrig haft udslæt efter feber, men syndes bestemt jeg havde hørt om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.