stikker jager i siderne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

Anonym trådstarter

jeg er i uge 6 og de sidste par dage er det begyndt at stikke og jage skiftevis fra højre og venstre side. det kommer i intervaller. og kan også komme hvis jeg rejser mig for hurtigt eller laver forkert drej. Jeg har også haft lidt ondt i ryggen, lænden en uges tid.

Idag er det højre side, det er vist omkring mine æggestokke. det kan også nogle gange stikke lidt i kort tid i skeden

Hvad er det? nogen der har prøvet det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Aagaard

Jeg er ca i uge 5 (har ikke været ved lægen endnu) men jeg mærker kun sådanne stik i høje side. Men jeg tænker at prøve at spørge lægen så snart jeg kan?

jeg bekymre mig lidt for om det er en graviditet uden for livmoderen....

Anmeld

30. januar 2011

Anonym trådstarter

andre?

Anmeld

30. januar 2011

Frejsmor

Anonym skriver:

jeg er i uge 6 og de sidste par dage er det begyndt at stikke og jage skiftevis fra højre og venstre side. det kommer i intervaller. og kan også komme hvis jeg rejser mig for hurtigt eller laver forkert drej. Jeg har også haft lidt ondt i ryggen, lænden en uges tid.

Idag er det højre side, det er vist omkring mine æggestokke. det kan også nogle gange stikke lidt i kort tid i skeden

Hvad er det? nogen der har prøvet det samme

Ja sådan nogle har jeg også af og til.. Især hvis jeg rejser mig lidt for hurtigt eller laver en pludselig bevægelse..

Og jeg er rimelig sikker på at det er ligamentsmerter, altså fordi livmoderen udvider sig, så det er helt naturligt!!!

Knus

Channie 5+6

Anmeld

30. januar 2011

Anonym trådstarter

Dejligt at videhåber det er det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.