Misser søger nyt kærligt hjem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
710 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

Noneother

Det er med sorg i hjertet at jeg har taget beslutningen om at min ene misser må videre til et bedre (blivende) hjem.
Da jeg anskaffede hende havde jeg et hjem med mulighed for at hun kunne komme ud. Det har jeg ikke mere, og hun har simpelthen brug for at få brændt noget mere energi af.

Hun hedder Dengse, er 2 år gammel, super til børn og andre dyr, renlig og super kælen.

Hun skal som sagt ud til nogen kærlige mennesker. -MED have eller lignende. Gerne nogen der har andre dyr, men det er ikke et krav.

Hun kan afhentes i Slagelse, og jeg får lagt nogle bedre billeder ind snarest.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Noneother

17. februar 2011

Kruse90

syntes lige hun fortjener en opper

Anmeld

17. februar 2011

Trine89

Ville bare lige sige at det er en VIRKELIG smuk kat.. 

Ville gerne tage den hvis jeg kunne.. Har en Dejlig kat i forvejen og ville da ikke gøre mig noget med en mere.. men derværre kan han ikke så godt med andre dyr. så det ville være synd for ham hvis der skulle komme en han skal dele pladsen og opmærksomheden med..

Håber virkelig du Findet et DEJLIGT hjem til hende..

Anmeld

17. februar 2011

Noneother

Trine89 skriver:

Ville bare lige sige at det er en VIRKELIG smuk kat.. 

Ville gerne tage den hvis jeg kunne.. Har en Dejlig kat i forvejen og ville da ikke gøre mig noget med en mere.. men derværre kan han ikke så godt med andre dyr. så det ville være synd for ham hvis der skulle komme en han skal dele pladsen og opmærksomheden med..

Håber virkelig du Findet et DEJLIGT hjem til hende..

Tak  JA hun er nemlig en rigtig dejlig misser.
Der kommer nogen med stort landsted m kattelem, 3 børn osv og kigger på hende imorgen så

Anmeld

17. februar 2011

Trine89

Noneother skriver:

Tak  JA hun er nemlig en rigtig dejlig misser.
Der kommer nogen med stort landsted m kattelem, 3 børn osv og kigger på hende imorgen så

Årrh jeg håber det er nogen som vil tage hende med hjem.. Lyder da til at kunne være et dejligt sted 

Anmeld

25. februar 2011

Noneother

Misser har fået et alletiders hjem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.