Trine. Billede af kjolen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

otlitrom

Smider lige et billede af kjolen her. Var det noget?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

oo

JAAAAA! nu kan jeg godt huske den  ja den er rigtig meget noget

og hvor er det øv med den lejlighed idag jeg kender det godt, man vil sååååå gerne, men så er det bare ikke helt rigtigt. herhjemme er det dog så snildt, at Søren NÆGTER at flytte  "så skal jeg bruge min barsel på at pakke ned og pakke ud, det orker jeg ikke"...hmmm! vi er flyttet 3 gange sammen og aldrig NOGENSINDE har jeg set den mand pakke hverken ned eller ud

Anmeld

30. januar 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

JAAAAA! nu kan jeg godt huske den  ja den er rigtig meget noget

og hvor er det øv med den lejlighed idag jeg kender det godt, man vil sååååå gerne, men så er det bare ikke helt rigtigt. herhjemme er det dog så snildt, at Søren NÆGTER at flytte  "så skal jeg bruge min barsel på at pakke ned og pakke ud, det orker jeg ikke"...hmmm! vi er flyttet 3 gange sammen og aldrig NOGENSINDE har jeg set den mand pakke hverken ned eller ud

Så sender jeg den mandag. Jeg kommer aldrig til at bruge den, så den kan ligeså godt gøre gavn et andet sted

Vi skal kigge ny lejlighed i morgen, og den har altan. Det ville være fantastisk at få en altan!! Den er lidt dyrere, men efter at have set lejekontrakterne igennem er varmen med i prisen, og det er den ikke, her hvor vi bor nu.. Og her hvor vi bor nu smder de lige 400kr oveni huslejen fra 1. marts, pga. noget antennehalløj. Så faktisk kan vi få 20kvm mere til samme pris..

Jeg vil gerne flytte inden jeg bliver "tykkere", for så kan jeg måske hjælpe lidt til selv.. Nedpakningen tør jeg slet ikke overlade til bjørnen alene Nogle ting er bare bedre at sige "det gør jeg", og så må de slæbe... Jeg er kun flyttet 1 gang i mit liv. Hjemmefra og dertil hvor vi bor nu. Så jeg er lidt skræmt ved tanken!

Anmeld

30. januar 2011

oo

kitty skriver:

Så sender jeg den mandag. Jeg kommer aldrig til at bruge den, så den kan ligeså godt gøre gavn et andet sted

Vi skal kigge ny lejlighed i morgen, og den har altan. Det ville være fantastisk at få en altan!! Den er lidt dyrere, men efter at have set lejekontrakterne igennem er varmen med i prisen, og det er den ikke, her hvor vi bor nu.. Og her hvor vi bor nu smder de lige 400kr oveni huslejen fra 1. marts, pga. noget antennehalløj. Så faktisk kan vi få 20kvm mere til samme pris..

Jeg vil gerne flytte inden jeg bliver "tykkere", for så kan jeg måske hjælpe lidt til selv.. Nedpakningen tør jeg slet ikke overlade til bjørnen alene Nogle ting er bare bedre at sige "det gør jeg", og så må de slæbe... Jeg er kun flyttet 1 gang i mit liv. Hjemmefra og dertil hvor vi bor nu. Så jeg er lidt skræmt ved tanken!

nååårh hvor er du sød

jeg håber den næste lejlighed er bedre

og hurra! jeg har lige købt 3 nye kjoler til mig selv...jeg kan ikke find eud af hvad jeg skal have på til festen, så 3 it was...godt vi ikke har følleskonto

Anmeld

30. januar 2011

Dictes mor

Jeg har da vist været lidt for fraværende herinde det sidste stykke tid, er I ved at flytte begge to, og hvorhen og hvorfor dog?

Anmeld

31. januar 2011

otlitrom

Dictes mor skriver:

Jeg har da vist været lidt for fraværende herinde det sidste stykke tid, er I ved at flytte begge to, og hvorhen og hvorfor dog?

Vi vil gerne flytte, ja. Vi bor i en to-værelses lejlighed, og vil gerne have en der er et nummer større Stadig i Vejle. Vi skal ud og se på en idag, som allerede kan overtages om 14 dage Så det bliver lidt spændende

Jeg ved ikke med Trine's flytteplaner.. Jeg tror ikke Søren er helt med på ideen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.