Tjuhl skriver:
JAAAAA! nu kan jeg godt huske den
ja den er rigtig meget noget 
og hvor er det øv med den lejlighed idag
jeg kender det godt, man vil sååååå gerne, men så er det bare ikke helt rigtigt. herhjemme er det dog så snildt, at Søren NÆGTER at flytte
"så skal jeg bruge min barsel på at pakke ned og pakke ud, det orker jeg ikke"...hmmm! vi er flyttet 3 gange sammen og aldrig NOGENSINDE har jeg set den mand pakke hverken ned eller ud 
Så sender jeg den mandag. Jeg kommer aldrig til at bruge den, så den kan ligeså godt gøre gavn et andet sted 
Vi skal kigge ny lejlighed i morgen, og den har altan. Det ville være fantastisk at få en altan!! Den er lidt dyrere, men efter at have set lejekontrakterne igennem er varmen med i prisen, og det er den ikke, her hvor vi bor nu.. Og her hvor vi bor nu smder de lige 400kr oveni huslejen fra 1. marts, pga. noget antennehalløj. Så faktisk kan vi få 20kvm mere til samme pris.. 
Jeg vil gerne flytte inden jeg bliver "tykkere", for så kan jeg måske hjælpe lidt til selv.. Nedpakningen tør jeg slet ikke overlade til bjørnen alene
Nogle ting er bare bedre at sige "det gør jeg", og så må de slæbe...
Jeg er kun flyttet 1 gang i mit liv. Hjemmefra og dertil hvor vi bor nu. Så jeg er lidt skræmt ved tanken!
Anmeld