For dælen da også, sådan en klodsmajor!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

klmf

Det er så mig....

Ligger med hovedpine herhjemme, men kunne ikke udholde at se på badeværelset længere. I særdeleshed håndvasken... Så jeg gik i gang, det skulle bare lige vær en hurtig omgang, så må Lars gøre det ordentlligt en af de næste dage hvor jeg er på arbejde

Men hvad får jeg så ryddet ned af hylden og på gulvet? Lars' parfume.... Glasskår og parfume ud over det hele. Jeg dufter ret kraftigt af Ultraviolet lige nu Så nu må jeg ud og købe en ny til ham... Og så fik jeg selvfølgelig også et glasskår i foden. SUK.

Er nu under dynen igen, her kan jeg ikke lave så meget ballade....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Caroline86

hehe... ja, så kan du dælme lære at prøve at ordne lidt husligt

DON'T DO IT

god bedring med hovedpinen! Den blev sikkert ikke bedre af overdøvende purfume lugt

Anmeld

30. januar 2011

otlitrom

Det er derfor man ikke skal rydde op arh, OK, det var en dårlig undskyldning. Men lidt ligesom sport er farligt

Anmeld

30. januar 2011

klmf

Caroline86 skriver:

hehe... ja, så kan du dælme lære at prøve at ordne lidt husligt

DON'T DO IT

god bedring med hovedpinen! Den blev sikkert ikke bedre af overdøvende purfume lugt

He he, jeg holder også nallerne i ro nu

Hovedpinen blev så lige toppet med en god gang kvalme

Anmeld

30. januar 2011

klmf

kitty skriver:

Det er derfor man ikke skal rydde op arh, OK, det var en dårlig undskyldning. Men lidt ligesom sport er farligt

Sport ER farlig! Hvad jeg ikke har pådraget mig af forstuvninger i tidens løb, tsk tsk.... Så nu ser jeg det kun fra sofaen Og holder mig langt væk fra støvsugeren i den næste uges tid, den er sikkert livsfarlig!

Anmeld

30. januar 2011

Pige2009

lotchen skriver:

Det er så mig....

Ligger med hovedpine herhjemme, men kunne ikke udholde at se på badeværelset længere. I særdeleshed håndvasken... Så jeg gik i gang, det skulle bare lige vær en hurtig omgang, så må Lars gøre det ordentlligt en af de næste dage hvor jeg er på arbejde

Men hvad får jeg så ryddet ned af hylden og på gulvet? Lars' parfume.... Glasskår og parfume ud over det hele. Jeg dufter ret kraftigt af Ultraviolet lige nu Så nu må jeg ud og købe en ny til ham... Og så fik jeg selvfølgelig også et glasskår i foden. SUK.

Er nu under dynen igen, her kan jeg ikke lave så meget ballade....

Flot, Charlotte Så dufter der da rent og pænt i hjemmet

Anmeld

30. januar 2011

klmf

Baagøe skriver:

Flot, Charlotte Så dufter der da rent og pænt i hjemmet

Godt det ikke var min parfume, så havde der lugtet som et fransk horehus (citat: min onkel)

Anmeld

31. januar 2011

Pige2009

lotchen skriver:

Godt det ikke var min parfume, så havde der lugtet som et fransk horehus (citat: min onkel)

OMG Fed bemærkning!

Anmeld

31. januar 2011

klmf

Baagøe skriver:

OMG Fed bemærkning!

Man ser det for sig....

Anmeld

1. februar 2011

Pige2009

lotchen skriver:

Man ser det for sig....

Åh. ja. Krystalklart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.