Var det plukveer..???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

Sitrani

Hej tøser.. Jeg har lige et spørgsmål.. 

I ca. 2 dage havde jeg nogle smerter, der mindede en hel del om menstruationssmerter..

Det gjorde ondt sådan nederst i lænden, og så sådan lige som i et bælte rundt om, under navlen.. Min mave var udover det, også ret hård at mærke på.. 

Jeg spurgte én, som selv har 2 børn, og hun sagde, at det var plukveer.... Jeg tænker bare lidt, at det da så er lidt skørt, at de varer 2 dage i træk, med kun få pauser i mellem.. Og jeg er kun 18+1 i dag, så er ikke så langt henne, men har hørt, at plukveer kan finde sted gennem hele graviditeten..?

Smerterne var væk igen lørdag morgen, og har ikke været der siden..

Så til jer, der har prøvet at have plukveer - er det sådan de mærkes, eller?

Under alle omstændigheder skal jeg til lægen i morgen, dog ikke pga. det, men så kan jeg da også lige spørge ham....

Venlig hilsen Sille 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

afrobabies

STN skriver:

Hej tøser.. Jeg har lige et spørgsmål.. 

I ca. 2 dage havde jeg nogle smerter, der mindede en hel del om menstruationssmerter..

Det gjorde ondt sådan nederst i lænden, og så sådan lige som i et bælte rundt om, under navlen.. Min mave var udover det, også ret hård at mærke på.. 

Jeg spurgte én, som selv har 2 børn, og hun sagde, at det var plukveer.... Jeg tænker bare lidt, at det da så er lidt skørt, at de varer 2 dage i træk, med kun få pauser i mellem.. Og jeg er kun 18+1 i dag, så er ikke så langt henne, men har hørt, at plukveer kan finde sted gennem hele graviditeten..?

Smerterne var væk igen lørdag morgen, og har ikke været der siden..

Så til jer, der har prøvet at have plukveer - er det sådan de mærkes, eller?

Under alle omstændigheder skal jeg til lægen i morgen, dog ikke pga. det, men så kan jeg da også lige spørge ham....

Venlig hilsen Sille 

Synes da lige at du skal spørge lægen til det, men ja, det lyder tydeligt som plukveer Men det lyder da lidt vildt at de er der så meget, når du ikke er længere henne..

Anmeld

30. januar 2011

Sitrani

victoria2008 skriver:

Synes da lige at du skal spørge lægen til det, men ja, det lyder tydeligt som plukveer Men det lyder da lidt vildt at de er der så meget, når du ikke er længere henne..

Det var også mest derfor jeg sådan lidt småbekymret.... De var der jo alligevel omrking 2 dage i træk.... Men går da ud fra at alt er okay, når det er gået væk igen, og jeg ikke havde mere ondt, end det var til at holde ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.