Lucky me! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

Sees

Jaja, jeg lovede vidst at se positivt på det hele, her i det nye år, MEN, ved i hvad - Det er svært at være enlig mor, på krykker!

I mandags lavede jeg lige et lille styrt på min trappe, og sørme så om jeg ikke har skadet mit knæ - Min minisk og mit korsbånd!..
Så nu hopper jeg rundt på krykker, og skal ind og have undersøgt korsbåndet yderligere, her om 3 uger!

Men, det skal nok gå alt sammen, tror jeg.
Det der bliver sværest bliver jo nok at få afleveret og hentet Emil i DP, og få handlet .. Jeg må til at ligge en plan

Ellers - Har I nogle gode ideer til hvordan, man gør tingene nemmest?

Håber I alle har haft en fantastisk weekend!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Aves.

Sees. skriver:

Jaja, jeg lovede vidst at se positivt på det hele, her i det nye år, MEN, ved i hvad - Det er svært at være enlig mor, på krykker!

I mandags lavede jeg lige et lille styrt på min trappe, og sørme så om jeg ikke har skadet mit knæ - Min minisk og mit korsbånd!..
Så nu hopper jeg rundt på krykker, og skal ind og have undersøgt korsbåndet yderligere, her om 3 uger!

Det der bliver sværest bliver jo nok at få afleveret og hentet Emil i DP, og få handlet .. Jeg må til at ligge en plan

Ej, det har jeg også prøvet...det var sgu hårdt, men jeg fik nogle muskler i armene der ville noget..tre uger med krykker og brækket fod midt i sommervarmen OG jeg boede på 2 sal...men det går jo, bare langsomt..

Så tag det roligt og bed om den hjælp du kan få..

Anmeld

30. januar 2011

TinaPina

Ej hvor surt!

Mht at handle, så kan du jo lave en madplan og få nogle til at ordne det for dig, eller køre dig.

Anmeld

31. januar 2011

Sees

Eva. skriver:

Ej, det har jeg også prøvet...det var sgu hårdt, men jeg fik nogle muskler i armene der ville noget..tre uger med krykker og brækket fod midt i sommervarmen OG jeg boede på 2 sal...men det går jo, bare langsomt..

Så tag det roligt og bed om den hjælp du kan få..

Jeg er skam sikker på at det nok skal gå, men hold nu op hvor det hæmmer en meget, når krykkerne sådan er i vejen hele tiden, og Emil gerne vil lege skyder med dem konstant

Anmeld

31. januar 2011

Sees

TinaPina skriver:

Ej hvor surt!

Mht at handle, så kan du jo lave en madplan og få nogle til at ordne det for dig, eller køre dig.

Jeg har aftalt KÆMPE handletur med min mor på onsdag - Heldigvis!

Det skal nok gå alt sammen - Bare ikke så hurtigt, som det plejer!

Anmeld

31. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

Sees. skriver:

træls...

Ville nok handle STORT ind, så skabe - fryser og køleskab er fyldt godt op. 

Så har du bedre tid og hænder fri til humpe rundt og lege med emil.

Nu ved jeg ikke lige hvor gammel han er, men få ham til at hjælpe med at dække bord osv.

Tænker en rygbærer stol? så sidder han deromme og du har hænderne frie. 

Anmeld

31. januar 2011

Sees

Mor til Frederic skriver:

træls...

Ville nok handle STORT ind, så skabe - fryser og køleskab er fyldt godt op. 

Så har du bedre tid og hænder fri til humpe rundt og lege med emil.

Nu ved jeg ikke lige hvor gammel han er, men få ham til at hjælpe med at dække bord osv.

Tænker en rygbærer stol? så sidder han deromme og du har hænderne frie. 

Ja, det er træls .. RIGTIG træls!

Emil bliver 2 år til maj, så jeg kan ikke have ham i en bæredims - Og så har jeg også skoliose, så jeg må slet ikke løfte på den måde.
Men som sagt så skal det hele nok gå - Bare lidt langsommere end normalt
Tager i Bilka på onsdag og handler STORT ind, så jeg slet ikke behøver komme udenfor en dør de næste 3 år

Anmeld

31. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

Sees. skriver:

Ja, det er træls .. RIGTIG træls!

Emil bliver 2 år til maj, så jeg kan ikke have ham i en bæredims - Og så har jeg også skoliose, så jeg må slet ikke løfte på den måde.
Men som sagt så skal det hele nok gå - Bare lidt langsommere end normalt
Tager i Bilka på onsdag og handler STORT ind, så jeg slet ikke behøver komme udenfor en dør de næste 3 år

Ja så kan jeg godt se det...

og så lige en emil i lømmel alder..

Frederic fylder 3 til sep og sidder stadig og og til omme på ryggen, især på markeder mm.

Men med skoliose, kan jeg godt se det kniber...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.