Jeg har et crush....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. januar 2011

Anonym trådstarter

På en fyr fra nordjylland. Jeg er selv fra midtjylland.

Der er 1½ time i tog, mellem os, jeg er enlig med barn, og har alt min familie hernede, han er bare sig selv, men studere i nordjylland, og har alt sin familie og venner deroppe.

Årh, hvordan får man lige det til at fungere??
Jeg tror ikke nogen af os er interesseret i at flytte fra vores familier, og eftersom jeg er enlig, og ikke har nogen samværsordning med mit barns far, så er det jo ikke ligefrem fordi jeg er fri hver anden weekend, eller noget ligende.

Nogle forslag til hvordan det kan fungere, eller om det overhovedet KAN komme til at fungere??

KRAMMER!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Aves.

Anonym skriver:

På en fyr fra nordjylland. Jeg er selv fra midtjylland.

Der er 1½ time i tog, mellem os, jeg er enlig med barn, og har alt min familie hernede, han er bare sig selv, men studere i nordjylland, og har alt sin familie og venner deroppe.

Årh, hvordan får man lige det til at fungere??
Jeg tror ikke nogen af os er interesseret i at flytte fra vores familier, og eftersom jeg er enlig, og ikke har nogen samværsordning med mit barns far, så er det jo ikke ligefrem fordi jeg er fri hver anden weekend, eller noget ligende.

Nogle forslag til hvordan det kan fungere, eller om det overhovedet KAN komme til at fungere??

KRAMMER!!!

Han kan vel bare komme til dig så tit det er muligt....der er jo mange der har så lang kørsel til og fra job...så mon ikke det går.

jeg har selv mind ejlige kæreste 1 time herfra og vi ses så tit det lader sig gøre..

Anmeld

30. januar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Han kan vel bare komme til dig så tit det er muligt....der er jo mange der har så lang kørsel til og fra job...så mon ikke det går.

jeg har selv mind ejlige kæreste 1 time herfra og vi ses så tit det lader sig gøre..

Men jeg vil bare helst ikke involvere mit barn i det, før jeg ved om det skal blive til noget mellem os, og det bliver jo lidt svært, når mit barn altid er her - Hvilket h*n selvfølgelig SKAL være!!
Og desuden så arbejder ham fyren her også som tender i nogle weekender.

ÅRH!!!!

Anmeld

30. januar 2011

Diana...

Eva. skriver:

helt enig. Og hvis det er det rigtige skal i nok få det til at fungere. 

Anmeld

30. januar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Men jeg vil bare helst ikke involvere mit barn i det, før jeg ved om det skal blive til noget mellem os, og det bliver jo lidt svært, når mit barn altid er her - Hvilket h*n selvfølgelig SKAL være!!
Og desuden så arbejder ham fyren her også som tender i nogle weekender.

ÅRH!!!!

Altså, der er jo mange måder at involvere...jeg kan ikke se problemet i at der kommer venner i mit hjem, heller ikke nye venner som jeg ikek aner om jeg skal se mange gange, få gange eller aldrig igen og de møder mine børn også...så om jeg har en kæreste på besøg som ven og vi når børnene sover så kysser, der kan jeg ikke se forskellen, altså fra børnenes syn..men klart du ikke skal lege kærester fra starten..giv det lige et års tid..men I finder jo aldrig ud af om det duer uden I er sammen også med dit barn der...

Anmeld

30. januar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Altså, der er jo mange måder at involvere...jeg kan ikke se problemet i at der kommer venner i mit hjem, heller ikke nye venner som jeg ikek aner om jeg skal se mange gange, få gange eller aldrig igen og de møder mine børn også...så om jeg har en kæreste på besøg som ven og vi når børnene sover så kysser, der kan jeg ikke se forskellen, altså fra børnenes syn..men klart du ikke skal lege kærester fra starten..giv det lige et års tid..men I finder jo aldrig ud af om det duer uden I er sammen også med dit barn der...

Nej det kan du have ret i..

Det er bare mere med at finde tiden til at ses.
Det er der jeg synes skoen trykker lidt.

Anmeld

30. januar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Nej det kan du have ret i..

Det er bare mere med at finde tiden til at ses.
Det er der jeg synes skoen trykker lidt.

Tiden...? er det ikke bare han kommer efter job og evt i weekender...

Anmeld

30. januar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Tiden...? er det ikke bare han kommer efter job og evt i weekender...

Men der er jo langt i tog, frem og tilbage.
Ingen af os har bil.

Jeg synes godt nok det virker uoverskueligt.
Men det kan godt være det bare skal tages sådan lidt som det kommer.

Anmeld

30. januar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Men der er jo langt i tog, frem og tilbage.
Ingen af os har bil.

Jeg synes godt nok det virker uoverskueligt.
Men det kan godt være det bare skal tages sådan lidt som det kommer.

Så ville jeg droppe det nu..for hvis det allerede fra starten virker uoverskueligt og så lidt afstand som jeg virkelig synes det er, kan gøre det så svært allerede, så er der vidst ikke den store fremtid i det..handler jo også om hvilke forventninger man har til et forhold...

Jeg har mødt manden i mit liv og så er afstand og alt andet så ligegyldigt...det skal nok lykkedes...kærligheden overvinder alt..

Anmeld

30. januar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Så ville jeg droppe det nu..for hvis det allerede fra starten virker uoverskueligt og så lidt afstand som jeg virkelig synes det er, kan gøre det så svært allerede, så er der vidst ikke den store fremtid i det..handler jo også om hvilke forventninger man har til et forhold...

Jeg har mødt manden i mit liv og så er afstand og alt andet så ligegyldigt...det skal nok lykkedes...kærligheden overvinder alt..

Jeg tror jeg synes det virker uoverskueligt, fordi jeg SÅ gerne vil det, men ikke BARE kan gøre det.
Kan du følge det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.