Vi vil gerne flytte.. Vi vil gerne have en 3-værelses, så der er god plads, når den lille kommer. Vi har stået på venteliste en måned, og det er væltet ind med tilbud. Bare ikke de rigtige 
Vi har lige været ude at kigge på en lejlighed nu, i det kvarter vi gerne vil bo. Men det var bare overhovedet ikke det vi leder efter.
Den vi sidder i er ret dyr, ift. antal kvm.. Vi er rigtig glade for at bo her, men krisen kradser altså også i vejle, og det er surt aldrig at have penge til en ferie eller en tur ud at spise..
Nu sidder vi så lidt i saksen. Skal vi opsige denne lejlighed og være ude inden 15. april, og tage chancen - om der kommer et tilbud på en lejlighed vi kan leje og har råd til. Eller skal vi vente en måned og se... Tilbuddet på den rigtige lejlighed kan komme på onsdag.. Måske med indflytning 1. marts. Så kommer vi til at sidde med dobbelt husleje i 3 mdr. Det har vi bare ikke råd til 
Jeg har virkelig ikke sovet godt i nat. Jeg er bange for at sige denne lejlighed op og komme til at stå uden tag over hovedet midt i april. Men jeg ved også, at vores økonomi ikke kan bære at have dobbelt husleje i fx. 2 mdr, hvis nu det rigtige tilbud skulle melde sig...
What to do??

Anmeld