Ble??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

louiseHasselstrøm

Havde en dreng igår som ved et bleskift, sagde nej ikk ble... Så vi lod ham gå uden... Der var 2 uheld i løbet af formiddagen men under middagsluren på ca. 3 timer var der ingen... Efter middagsluren og frem til sengetid var der 2 uheld... Han fik ble på til natten, den var dog næsten tør i morges...

Idag har han endnu ikk haft ble på og der har været mange uheld indtil videre... Dog kun tis.

Der har hellere ikk været bonus på wcet endnu...

Nu tænker jeg lidt om det er for tidligt at vi har givet ham lov til at sige nej til bleen når han ikk helt har haft heldet med sig
Og hvad gør vi i morgen når han skal i dagpleje??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

louiseHasselstrøm skriver:

Havde en dreng igår som ved et bleskift, sagde nej ikk ble... Så vi lod ham gå uden... Der var 2 uheld i løbet af formiddagen men under middagsluren på ca. 3 timer var der ingen... Efter middagsluren og frem til sengetid var der 2 uheld... Han fik ble på til natten, den var dog næsten tør i morges...

Idag har han endnu ikk haft ble på og der har været mange uheld indtil videre... Dog kun tis.

Nu tænker jeg lidt om det er for tidligt at vi har givet ham lov til at sige nej til bleen når han ikk helt har haft heldet med sig

Jeg har ladet mig fortælle at man får mest succes med at gribe chancen når børnene selv ønsker at smide bleen.

Mon ikke han bare lige skal vænne sig til at sige til når han skal på toilet, det er jo helt nyt for ham.

Ellers hvad med at prøve nogle trainingpants. Altså en slags underbukser med en smule sugende indlæg i, men hvor barnet tydeligt kan fornemme at buksen er våd. Ved de har dem hos naturebaby.dk.

Held og lykke med projektet.

Anmeld

30. januar 2011

Mumto3

Det lyder præcis som vores drenge (i modsætning til vores pige, som ikke havde nogle uheld da hun smed bleen).

Vores drenge have også mange, nogle dage RIGTIG mange uheld i starten, men det går relativt hurligt over. Giv det mindst en uge! og husk ikke at være sur/irriteret ved uheld, men pyt, og skift bukser. Det med afførring kommer først senere....

Held og lykk emed projekt ble-fri

Anmeld

30. januar 2011

louiseHasselstrøm

Hej igen

tusind tak for svar... :-)

tænker nu om jeg skal lade ham sove uden ble i nat ??

Anmeld

7. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

louiseHasselstrøm skriver:

Det kommer også meget an på alderen, hvis det er din søn på 2 år, synes jeg måske det er lidt tidligt.... (drenge modnes som regel senere end piger)

Men hvis han også selv gerne vil smide bleen, synes jeg da også man skal gribe chanchen... Men ikke bare fordi han siger da, da jeg ikke mener at børn i den alder ved heeelt hvad de snakker om :-)

Men jeg ville føle mig lidt frem og se hvad der er bedst....

Har du fundet en løsning :-)

Anmeld

7. februar 2011

mor-til-vanessa

nu har jeg ikke helt erfaring på området endnu. men når han ikke selv vil have ble på så er det fint i prøver

ved at drenge har en anderledes urinleder ( kan ikke huske om det er kortere eller længere ) men det gør at de har svære ved at holde på vandet end piger. og derfor er der også mange drenge der tisser i sengen langt op i årene.

ved ikke med dp, men min sagde at de ikke fik lov at gå uden ble før de havde helt styr på det. men det kan være din dp er anderledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.