Nu er der godt nok travlt i det lille hjem.
Vi fik jo underskriften på huset i sidste uge og vi har fået besked om at vi senest får nøglen på onsdag. Martins bror flytter fra fyn til københavn og planen er at han skal overtage vores lejlighed. Derfor har vi en smule travlt med at flytte. Igår fik vi købt møbler til Idas værelse samt gulvtæpper til værelserne (som bliver leveret og monteret på torsdag). Idag når Marcus tager sin middags lur køre Martin i Ikea og køber en ny seng til os samt i silvan og køber flytte kasser. Efter planen flytter vi nemmelig på fredag og så er det bare om at komme igang

Derudover har vi jo fundet ud af at vi er pinligt bagud i dette bryllups arrangering

Det lykkes mig i sidste uge at finde en salon nær mine forældre der både laver brude hår og makeup. Imorgen skal jeg sammen med min mor og svigermor ud og kigge på brudekjoler og forhåentlig finder vi en. Teksten til invitationerne er klar så nu skal de bare bestilles så vi kan få den sendt afsted.
Og som om alt dette ikke er nok, så skal Ida starte i vuggestue på tirsdag. Vi har været så heldige at få en plads i samme vuggestue som Marcus og en plads på hans gamle stue. Så vi kender pædagoerne og de kender os og vigtigst Ida. Jeg regner ikke med det kommer til at tage så længe at køre hende ind da hun jo er van til vuggestuen og pædagoerne men der går nok alligevel en 3 til 4 dage med det også.
Så fra at være gået fuldstændig istå, så er der nu fuld knald på herhjemme.
Anmeld