Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej, jeg er i 10. uge nu og har ingen appetit, når jeg lige føler mig sulten og endelig har lyst til et eller andet, så når jeg dårligt at finde det frem, eller lave det, før jeg bliver helt dårlig bare ved tanken..
Er der andre der døjer med dette, og ligefrem taber sig? Jeg har tabt 2½ kg, siden jeg testede positiv.. Ikke at jeg ikke kunne trænge til at smide et par kg Men fortsætter det sådan, så bliver både mig og den lille da ret små
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hejsa...
Du er langtfra den eneste kan jeg trøste dig med
Jeg har selv haft en del kvalme de første 4 mdr og har tabt mig 6-7 kg under min graviditet og jeg er lige gået ind i uge 18 og jeg har ikke taget på endnu. Kvalmen er nu mere eller mindre væk, men jeg må da indrømme at jeg spiste langt mere inden jeg blev gravid . Min læge siger at jeg ikke skal være bekymret over vægten da fosteret nok skal sørge for at få næring, det er bare mig selv det kommer til at gå ud over og derfor var/er jeg meget træt da der jo ikke er så meget næring til mig. Nu gjorde de 6-7 kg så ingenting fordi jeg var lige på grænsen til at være overvægtig, men jeg spiser det jeg kan og har lyst til, og ja det ved jeg kan være svært når man har kvalme. Men prøv dig frem og se hvad du kan få ned. Håber for dig at kvalmen snart forsvinder
Tak, det håber jeg godt nok også
Hej du... jeg tabte mig også omkring 5 kg i starten... (og jeg har lidt at tage af, så det var okay)... Men min læge sagde "du ved godt at man tager på som gravid.... er du bange for at tage for meget på) da jeg heller ikke kunne få noget ned.... Men altså.. kg kom på efterfølgende... Men tøg kun 8 kg på, og har fået en famtastisk og sund datter, selvom hun også belv født 1 mdr før tid... Så ikke bekymrer dig om du taber dig.. spis når du kan...Det hjalp mig at spise meget meget små måltider :-)
Jeg er nu 17+2 og har i dag rundet minus 6 kg.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128