Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihh hvor er den altså bare smart.!
Lige sådan en jeg ku bruge til vores badeværelse...
Men er desværre bare ikk så meget til køb over nettet af private personer, og har ikk 300 bobs
Ææææv..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissGeoh skriver: Reol til over toilettet sælges da vi ikke har plads. Skal hentes i Fredericia.
Reol til over toilettet sælges da vi ikke har plads.
Skal hentes i Fredericia.
Kan den muligvis sendes med posten ?? Hvis den ikke er åbnet ? ^^
Sabrina L skriver: Kan den muligvis sendes med posten ?? Hvis den ikke er åbnet ? ^^
Den er åbnet og samlet, og tror det er alt for dyrt at sende sådan en desværre. :/
MissGeoh skriver: Den er åbnet og samlet, og tror det er alt for dyrt at sende sådan en desværre. :/
Okay. Kan man godt have parfumer til at stå på den, eller er det svært med rillerne??
Sabrina L skriver: Okay. Kan man godt have parfumer til at stå på den, eller er det svært med rillerne??
Altså jeg har parfumer stående på den, men de vælter engang imellem, men det er sjældent.
MissGeoh skriver: Altså jeg har parfumer stående på den, men de vælter engang imellem, men det er sjældent.
Okay. Kan den holdes til omkring d. 1? Jeg bor nemlig i Juelsminde, så jeg skal have nogle til at hente den for mig.
Sabrina L skriver: Okay. Kan den holdes til omkring d. 1? Jeg bor nemlig i Juelsminde, så jeg skal have nogle til at hente den for mig.
Ja det kan jeg godt.
Det er helt ok. Skriv en PB til mig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128