Hede sexdrømme med "en fremmed"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

qp

Jeg drømte i nat at jeg havde den vildeste sexoplevelse med en fyr som jeg slet ikke kender men ved hvem er - dog har jeg ikke tænkt på ham eller set ham i mindst 12 år!!!! Hvordan faen kan det hænge sammen?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Ellim

Underligt.. Der må ha' været noget der har mindet dig om ham, ubevidst..

Har også prøvede det samme - det var også en jeg ikke havde set MEGET længe og ikke tænkt på.. Meget underligt!!

Tror ikke det betyder noget..

Anmeld

30. januar 2011

Fenja09

qp skriver:

Jeg drømte i nat at jeg havde den vildeste sexoplevelse med en fyr som jeg slet ikke kender men ved hvem er - dog har jeg ikke tænkt på ham eller set ham i mindst 12 år!!!! Hvordan faen kan det hænge sammen?????

Drømme er ikke altid lige til at finde ud af, tror ikke man skal ligge for meget i det - var det en god drøm ? Hehe  

Her forleden drømte jeg at der lå mænd på lur udenfor vores hus - det var sørme selveste Nikolaj Lie Kaas der sammen med sine venner begyndte at pløje vores nabolag ned

Må indrømme at jeg ikke tænker så meget over "hvorfor" - men kan da sagtens tænke på vedkommende, hvis det er en jeg har kendt eller kender.

Tror som bare det er din underbevidst der arbejder og nogle gange finder den ting frem, som vi ikke selv er bevidste om i hverdagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.