Må man godt være gift bo hver for sig når man får KH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.798 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

Anonym trådstarter

Det tror jeg, nemlig ikke man må.

Men det siger,min mand søster af,man godt må??????.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

eElak

jeg tror nu stadig at der er forsørgerpligt... 

det er ægteskabet som afgører dette og ikke bopælen... 

men er ikke sikker, synes bare at have hørt det et sted

Anmeld

29. januar 2011

Lone Jakobsen

giver KaLee ret. det er ægteskabet der afgør om man har forsørgerpligt. så vil i bo hver for sig så må i lade jer skille.

Anmeld

29. januar 2011

Manthey

Hejsa.

Så længe man ikke er seperaret (IKKE SKILT) er har man forsørgerpligt over for hinanden i følge ægteskabsloven :-)

Et ægtepar kan nemlig godt vælge at bo hver for sig, men stadig være gift :-)

Håber det hjælper på opklaringen :-)

Anmeld

29. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg spør fordi min svigerinde er på kontanthjælp og han arbejde for min kæreste og de skal nu giftes til sommer de bor ikke sammen og ville ikke bo sammen.har de prøve før og gået fra hianden 3 gange i alt og nu forlove i dec og nu skal de giftes.Men hun siger hun midste ingen penge boligstøtte børnpenge osv forstå jeg ikke en dyt af......

Anmeld

29. januar 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

giver KaLee ret. det er ægteskabet der afgør om man har forsørgerpligt. så vil i bo hver for sig så må i lade jer skille.

Det er min svigerinde og kæreste der skal giftes og de bor ikke sammen og ville ikke bo sammen for det gå ikke har de prøve før.Men hun siger hun midste ingen penge boligstøtte børnepenge osv osv..hun få det samme som heletiden..Det kan jeg bare ikke forstå man kan eller må hvis man få KH

Anmeld

29. januar 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Det er min svigerinde og kæreste der skal giftes og de bor ikke sammen og ville ikke bo sammen for det gå ikke har de prøve før.Men hun siger hun midste ingen penge boligstøtte børnepenge osv osv..hun få det samme som heletiden..Det kan jeg bare ikke forstå man kan eller må hvis man få KH

det har jeg svært ved at tro på. men det finder de jo hurtigt ud af.

Anmeld

29. januar 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

det har jeg svært ved at tro på. men det finder de jo hurtigt ud af.

ja ik...

Ja så kan alle der er på KH gør det samme...

Anmeld

29. januar 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Det tror jeg, nemlig ikke man må.

Men det siger,min mand søster af,man godt må??????.

Jeg må indrømme at jeg har svært ved at se formålet med at være gift hvis ikke man kan finde du af det sammen

Anmeld

29. januar 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Jeg må indrømme at jeg har svært ved at se formålet med at være gift hvis ikke man kan finde du af det sammen

JEG MÅ TILSTÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....

Da min mand/kæreste sagde om vi skulle nået den og den dato og fortalt hvorfor sagde jeg bare det er løgnnnnnnnnnnnn ikke en joke ikke.

De gik fra hianden for/flytte fra hianden for 3 gang her starten af sidste år og det er 3 gang på de her 3½ år min mand/kæreste og jeg har været sammen og fra maj sidste år til nov. var han kærester med min lille søster så sammen med min svigerinde igen og den 18 dec forlove og nu GIFTESSSSSS HVAAA...... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.