valentins gave til kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

june1987

Jeg tror vi skal have en god rød bøf (hans livret)

pandekager med is

også tror jeg han skal have en enkelt øl og nogen lune bacon snacks  

så tror jeg da nok lige jeg får en glad kæreste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Pige2009

Apples skriver:

- Jeg tror ikke hun startede denne tråd får at få af vide at man ikke fejrede dagen.......Det er jo op til folk selv. Men hun vil gerne have ideer til en gave

TS: hvad med at overraske med et lux spa ophold, eller en god middag med bio, eller tror selv jeg ville få taget et pro billede af mig og min søn og give ham det som gave.... Håber du finder en løsning og kom gerne med opdate

Det tror jeg skam heller ikke, men da det er et frit forum lufter jeg min mening

Anmeld

31. januar 2011

Moar2011

Apples skriver:

- Jeg tror ikke hun startede denne tråd får at få af vide at man ikke fejrede dagen.......Det er jo op til folk selv. Men hun vil gerne have ideer til en gave

TS: hvad med at overraske med et lux spa ophold, eller en god middag med bio, eller tror selv jeg ville få taget et pro billede af mig og min søn og give ham det som gave.... Håber du finder en løsning og kom gerne med opdate

Kan man godt bare få lavet et prof billede ved en fotograf ? .. hva ville du/i synes om at man lavet et prof billede af mig og maven, er idag 22+5 . ville en mand få glæde af det eller?  

Anmeld

31. januar 2011

Fenris

Babyklar skriver:

Kan man godt bare få lavet et prof billede ved en fotograf ? .. hva ville du/i synes om at man lavet et prof billede af mig og maven, er idag 22+5 . ville en mand få glæde af det eller?  

ja da- kan huske der var en bestemt som folk brugte herinde- men selvfølgelig kan jeg ikke huske hendes navn.... Hun tog nogen rigtig fede billeder, og med et hint af humor i....Skal se om jeg kan finde hendes hjemmeside....Men syntes da det er en kanon ide

Anmeld

31. januar 2011

Fenris

Baagøe skriver:

Det tror jeg skam heller ikke, men da det er et frit forum lufter jeg min mening

Helt ok men man kunne jo overveje at lave sin egen tråd så der hed " jeg fejrer ikke valentin fordi"....? Nå men no hard feelings- bare en lille reminder

mvh

anita

Anmeld

31. januar 2011

Moar2011

Apples skriver:

ja da- kan huske der var en bestemt som folk brugte herinde- men selvfølgelig kan jeg ikke huske hendes navn.... Hun tog nogen rigtig fede billeder, og med et hint af humor i....Skal se om jeg kan finde hendes hjemmeside....Men syntes da det er en kanon ide

ja, blev lige lidt inspirreret af dit indlæg.. godt nok skal vi begge til prof fotograf når jeg når længere hen,, men jeg ved han elsker mig og vores lille baby'drengs hule..  så det ku da være en go ide ja tak endelig

Anmeld

31. januar 2011

Fenris

Babyklar skriver:

ja, blev lige lidt inspirreret af dit indlæg.. godt nok skal vi begge til prof fotograf når jeg når længere hen,, men jeg ved han elsker mig og vores lille baby'drengs hule..  så det ku da være en go ide ja tak endelig

ok fandt hende

www.charlottehammer.dk

og hun er egentlig ikke så dyr som man kunne tro

-anita

Anmeld

31. januar 2011

Moar2011

Apples skriver:

ok fandt hende

www.charlottehammer.dk

og hun er egentlig ikke så dyr som man kunne tro

-anita

1000 tak er du kommet på hvad du ville gi manden?

Anmeld

31. januar 2011

Fenris

Babyklar skriver:

1000 tak er du kommet på hvad du ville gi manden?

nej ik rigtig......Finder nok på noget på selve dagen

Anmeld

1. februar 2011

Pige2009

Apples skriver:

Helt ok men man kunne jo overveje at lave sin egen tråd så der hed " jeg fejrer ikke valentin fordi"....? Nå men no hard feelings- bare en lille reminder

mvh

anita

Overvejde jeg også og måske kommer den nærmere selve dagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.