et lille råd om skråstol :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

Moar2011

Mig og kæresten har idag været ude og købe den her stråstol, og gud hvor vi synes den er smart.. MEN så kom jeg til at tænke på, kan det fungere fra bebs er født, eller skal man have en hel alm stråstol?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

birthee

Hvad er det for en skråstol I har købt???

Anmeld

29. januar 2011

Janni85

Jeg tror ikke at du kan bruge den før den lille er et par måneder... men ved det ikke. Men fin er den

Anmeld

29. januar 2011

Moar2011

birthee skriver:

Hvad er det for en skråstol I har købt???

der er et billede af den nu

Anmeld

29. januar 2011

Moar2011

Janni85 skriver:

Jeg tror ikke at du kan bruge den før den lille er et par måneder... men ved det ikke. Men fin er den

neej det var os min tanke.. men bruger man ikk meget en skråstol når bebs er lille ? .. altså sådan en hel alm en..  eller er det forskelligt..

Anmeld

29. januar 2011

birthee

Hvor er den fin!!! Men jeg ville nok vente til baby er et par måneder, før jeg ville bruge den... Det bliver for hårdt for ryggen i længden vil jeg tro...

Anmeld

29. januar 2011

Moar2011

birthee skriver:

Hvor er den fin!!! Men jeg ville nok vente til baby er et par måneder, før jeg ville bruge den... Det bliver for hårdt for ryggen i længden vil jeg tro...

ja nemlig.. godt nok kan man ligge ryglænet ca 30grader ned ..  ville du mene det ville være en go ide at købe en alm skråstol også, eller får man den ikk rigtig brugt?  og mange tak, vi fik den billigt.. og smart er den jo .. hhi.

Anmeld

29. januar 2011

Janni85

Babyklar skriver:

neej det var os min tanke.. men bruger man ikk meget en skråstol når bebs er lille ? .. altså sådan en hel alm en..  eller er det forskelligt..

Vi havde de hale alm. skråstole til drengene og det var lykken  Så det ville nok være en god ide at købe og så bruge den anden når den lille er blevet lidt større

Anmeld

29. januar 2011

LinLin

Avanceret skråstol

Man skal ikke bruge en skråstol ret meget - det er meget bedre for deres ryg at ligge helt vandret (meget gerne på maven) Adam er 4 mdr nu og er begyndt at bruge den imens vi andre spiser. Han bruger den også når han selv skal spise grød (/prøvesmage )

Anmeld

29. januar 2011

birthee

Det ville da nok være okay med en almindelig skråstol - de fleste af dem kan jo ligges helt ned i ryggen - men igen er det begrænset hvor længe af gangen de må bruge den... Men synes den er god, når man skal til at give grød med videre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.