Tulipan skriver:
Ja er nok en underlig ting at spørge om.
Men jer der er vegatar, hvis der er nogle herinde. Skal jeres bærn også det eller lader i dem selv bestemme når de bliver ældre. Og hvad gør man der hvor de bliver passet, hvis i ikke vil have de får visse ting?
Grunden til jeg spørger er ikke fordi at jeg skal være vegatar. Men Emil gider ikke rigtig og hav kød, og så lavede mig og min mor lidt sjov med det her tidligere idag, og så kom vi til og snakke om hvad folk rundt omkring egentlig gør 
Nogle sjove ting man nogle gange kan komme ind på 
nu er jeg ikke lige selv vegetar, men min mor er opvokset i en vegetar hjem. min morfar var meget hys og der måtte under ingen omstændigheder være kød i hjemmet. så de fik aldrig kød (kun hvis min morfar ikke var hjemme og der kunne blive luftet ud i flere dage efter), kun erstatnings kød. man kan købe erstatnings kød i de fleste helse og øko butikker.
det er jo dig der bestemmer hvor "fanatisk" du vil være, hvis du ikke vil have kød i hjemmet, så får din søn det bare heller ikke
man kan spise masser af andre ting i stedet for køb eks bælgfrugter.
ved ikke lige hvordan med andre steder. tænker du i dp? hvis du ikke vil have han får kød i dp, så tror jeg selv du skal tage hans mad med, ligesom hvis ens børn får pulver mad, så skal man også selv tage det med
Anmeld