maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

Anonym trådstarter

hvilken uge er det at livmoderen begynder for alvor at vokse? er kæmpe stor ud om aften, men ligeså snart det er morgen er den faktisk flad igen .. hvornår blir den runde mave der for alvor UDEN alt luft!? 14 uge og stadig en hemmelighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Valle81

Anonym skriver:

hvilken uge er det at livmoderen begynder for alvor at vokse? er kæmpe stor ud om aften, men ligeså snart det er morgen er den faktisk flad igen .. hvornår blir den runde mave der for alvor UDEN alt luft!? 14 uge og stadig en hemmelighed

Det er meget forskelligt, men vil sige ca halvvejs er maven der hele dagen:0)

Men der vil hele graviditetvære stor forskel på morgen og aften mave:0)

Anmeld

29. januar 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Det er meget forskelligt, men vil sige ca halvvejs er maven der hele dagen:0)

Men der vil hele graviditetvære stor forskel på morgen og aften mave:0)

okey - tak for det

Anmeld

29. januar 2011

mortilnoahogmelina

Hvis du er første gangs gravid , kan der godt gå længere tid før maven er der hele tiden .

Min mave kunne først ses omkring uge 23-25 hvor den jo så os var der hele dagen .

Og stort tillykke med graviditeten .

Anmeld

29. januar 2011

twinboys

Anonym skriver:

Meget forskelligt hvornår maven bliver derude... Jeg var kun i uge 7 så kunne jeg ikke lukke bukserne mere, men der gemte sig jo også to små mus...

Tillykke med graviditeten og iiihhhh hvor er jeg nysgerrig... Hvem mon du er...

Majbritt

Anmeld

29. januar 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

Min mave begyndte for alvor at kunne ses da jeg var i starten af 16. uge

Anmeld

30. januar 2011

Anonym trådstarter

mange tak for de forskellige svar piger.. så er der forhåbenlig masser af god tid og ingen tid til alle de tanker

Anmeld

30. januar 2011

Zibi_84

Jeg blev kæmpe stor om aften, og følte kun der var en bule om dagen, indtil jeg nåede omkring uge 18. Er i uge 19 nu, og nu går det stærkt. Held om lykke til dig;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.