Hej.
Jeg er helt ny her på siden, og har læst mange interessante debatter, så nu vil jeg lige komme med en 
I oktober droppede jeg p-pillerne, fordi mig og min kæreste gerne vil have et barn. I november og december kom min mens til tiden. Sidst jeg havde mens var d. 12 dec. altså er jeg gået 17 dage over tiden nu. Jeg har testet 3-4 gange, men de var alle negative. Har en del symptomer, lidt ondt i maven ind imellem, kvalme i tide og utide, der dog går hurtig over, tyk, mælkehvid udflåd, uden klumper og det hverken svider eller klør, og så har jeg nogle menstruations lignende kramper i underlivet ind i mellem, og jeg føler mig mere træt og sulten end normalt.
I onsdags fik jeg at vide at min veninde er gravid, hun fortalte at hun også testede en hel masse gange, og var også til lægen, men alt var negativ. En dag tog hun så endnu en test, og den var positiv! Der var hun i slutningen af 6. uge.
Mit spørgsmål er så, er der andre der har prøvet, at de først kunne teste positiv efter et stykke tid?
Håber der er nogle der kan komme med nogle svar 
Anmeld