Øv øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

<3

Kender I det? nu er det virkelig sidst på måneden herhjemme MEN MEN MEN jo mindre penge jeg har jo mere har jeg lyst til liiiige at købe lidt hist og pist!

Det er virkelig noget skidt! For vi sparer sammen til alle mulige lækre ting også skal min købelyst jo ikke gå hen og ødelægge det hele

Uhhh kan godt fornemme at det blive en laaaaang lørdag aften *krible i fingerne*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

L.J.L

Kirle skriver:

Kender I det? nu er det virkelig sidst på måneden herhjemme MEN MEN MEN jo mindre penge jeg har jo mere har jeg lyst til liiiige at købe lidt hist og pist!

Det er virkelig noget skidt! For vi sparer sammen til alle mulige lækre ting også skal min købelyst jo ikke gå hen og ødelægge det hele

Uhhh kan godt fornemme at det blive en laaaaang lørdag aften *krible i fingerne*

Er det ikke altid sådan at når pengene er små så er shoppelysten størst, og omvendt når man så har penge, så kan man aldrig finde noget der frister

Anmeld

29. januar 2011

<3

linselouise skriver:

Er det ikke altid sådan at når pengene er små så er shoppelysten størst, og omvendt når man så har penge, så kan man aldrig finde noget der frister

Lige nøjagtigt!

Anmeld

29. januar 2011

Frøken J.

Kirle skriver:

Ja tak, hvor jeg kender det. Har lige åbnet H&Ms forårskatalog, som jeg har fået med posten. Ikke godt!

Anmeld

29. januar 2011

<3

Secrets skriver:

Ja tak, hvor jeg kender det. Har lige åbnet H&Ms forårskatalog, som jeg har fået med posten. Ikke godt!

Been there done that Også Esprit har udsalg

Anmeld

29. januar 2011

Faith

Åh ja det kender jeg ALT for godt!

Jeg vil dog så sige at jeg er blevet bedre til at styre mit shoppegen (men det ku næsten heller ikke blive værre).

Anmeld

29. januar 2011

nannanadja

ja kender også godt når man ikke har så mange penge så er der altid noget man kan bruge... men var dog lige på 70 procent udsalg i bahne idag... der var bare så meget lækkert børnetøj og voksen tøj..så nu er der lidt nyt igen

Anmeld

29. januar 2011

<3

smillaluna skriver:

Åh ja det kender jeg ALT for godt!

Jeg vil dog så sige at jeg er blevet bedre til at styre mit shoppegen (men det ku næsten heller ikke blive værre).

Ja jeg plejer også at være helt fin - at have en søn der vokser fra str. 50 til 104 på 1år kan kurere selv den mest hardcore shopper tror jeg men lige i disse dage der kribler det godt nok noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.