Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sidste sommer købte jeg en camplet(teltvogn) som junior og jeg så var på sommerferie i, her i danmark på campingplads...lovede ham så at vi selvfølgelig også skulle afsted i år i sommerferien... men.... jeg er jo gravid og er sat til 4 juli, ville i tage en lille ny med på camping? Min søn glæder sig rigtig meget og snakker meget om det....kan næsten ikke klare tanken om at det skulle aflyses...
Hvad ville I gøre ?
På forhånd tak for svar
Knus Heidi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kommer an på vejret. Vi var på telttur sidste år, og var i tvivl med Sophus(2 år), men vi lagde ham til at sove i barnevognen/klapvognen så han ikke skulle ligge på jorden, det gik godt. Han endte også ore ved os andre tre på luftmadrasserne ind imellem han ville jo være med Ved godt det ikke er det samme som en nyfødt, men måske I kunne lige baby i barnevogn også
Heidisbebs skriver: Sidste sommer købte jeg en camplet(teltvogn) som junior og jeg så var på sommerferie i, her i danmark på campingplads...lovede ham så at vi selvfølgelig også skulle afsted i år i sommerferien... men.... jeg er jo gravid og er sat til 4 juli, ville i tage en lille ny med på camping? Min søn glæder sig rigtig meget og snakker meget om det....kan næsten ikke klare tanken om at det skulle aflyses... Hvad ville I gøre ? På forhånd tak for svar Knus Heidi
Hvis vejret er godt, ville jeg da bare tage afsted - også med en lille ny Kunne det ikke tænkes at I evt. kunne leje en hytte, hvis uheldet skulle være ude og vejret ikke er så godt??
Dot D skriver: Det kommer an på vejret. Vi var på telttur sidste år, og var i tvivl med Sophus(2 år), men vi lagde ham til at sove i barnevognen/klapvognen så han ikke skulle ligge på jorden, det gik godt. Han endte også ore ved os andre tre på luftmadrasserne ind imellem han ville jo være med Ved godt det ikke er det samme som en nyfødt, men måske I kunne lige baby i barnevogn også
Ja jeg havde også tænkt på at lægge den lille ny i barnevognen eller i liften i en af sovekabinerne.... Tænkte bare om babyen ville være for lille til at skulle afsted ?????????? Min søn er 4 år og syntes simpelthen at det var det bedste der skete sidste sommer
Jeg tror ikke at jeg ville orke at have en lille en med på campingferie i en camplet.
Måske det ville være en mulighed at holde tidlig sommerferie - i starten af juni måske?
Mathilde & Frederikkesmor skriver: Hvis vejret er godt, ville jeg da bare tage afsted - også med en lille ny Kunne det ikke tænkes at I evt. kunne leje en hytte, hvis uheldet skulle være ude og vejret ikke er så godt??
Jo det kunne vi også Min søn glæder sig vildt og vil helst ikke aflyse det
Da min søster fik den første var hun 11 uger fortidelig født. Et par uger efter hun var blevet udskrevet var hun med på camping og det kig rigtig fint.
Jeg syntes bare I skal tage af sted. Og går det ikke, så kan I jo bare tage hjem igen
Mie A skriver: Jeg tror ikke at jeg ville orke at have en lille en med på campingferie i en camplet. Måske det ville være en mulighed at holde tidlig sommerferie - i starten af juni måske?
Det er jeg ikke så bange for, har altid været alene med min søn, og har klaret det fintHavde også tænkt at man kunne tage afsted inden, men var bange for at det ville være for koldt om natten............
MosterA skriver: Da min søster fik den første var hun 11 uger fortidelig født. Et par uger efter hun var blevet udskrevet var hun med på camping og det kig rigtig fint. Jeg syntes bare I skal tage af sted. Og går det ikke, så kan I jo bare tage hjem igen
Det er rigtig.og den camping jeg havde tænkt mig ligger kun ca 20-30 km væk, så det er ikke så galt hvis man var nød til at tage hjem igen....
Mange tak for alle jeres svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128