jeg blir sindssyg! hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

oo

årh for helvete da oss!!

jeg er ved at lave pærecidermousse og det går bare IKKE! jeg har fulgt opskriften til punkt og prikke og nu står den i køleren, men der sker ikke en hujende fis med konsistensen!! i opskriften står, at den stivner rigtig hurtigt, så MAKS 10 minutter på køl, meeeen altsåååååå nu har den stået tyve minutter og den er stadig soveagtigt

jeg rørte i æggeblomme/sukker/cider massen i over et kvarter med håndmikser, men æggeblomme blir jo ikke til råcremes agtigt eller som æggesnaps som når man rører æggehvide og sukker sammen, det blir ved at være en flydende masse uanset hvor længe jeg rører! der står det skal røres til en luftig masse...menes der så ligesom æggesnaps? altså en masse hvor jeg kan vende skålen på hovedet uden det falder ud??

jeg er ved at blive hundehamrende arrig af det her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Manakauapo

Mit tastatur er i stykker. Så er ikke så god til at svare.

Men du kan ringe til mig på 51367868, så skal jeg nok hjælpe dig   

Anmeld

29. januar 2011

oo

Valkyrien skriver:

Mit tastatur er i stykker. Så er ikke så god til at svare.

Men du kan ringe til mig på 51367868, så skal jeg nok hjælpe dig  

kan du ikke hjælpe online? jeg kan nemlig ikke balancere baby, kage og creme og tlf på een gang

Anmeld

29. januar 2011

Manakauapo

Tjuhl skriver:

kan du ikke hjælpe online? jeg kan nemlig ikke balancere baby, kage og creme og tlf på een gang

Så vil jeg være et par timer om at svare. Sidder og taster ind i Word nu, for overhovedet at kunne skrive.

Mangler halvdelen af tastaturet. Men hvis du har msn og webcam, kan jeg godt.

Anmeld

29. januar 2011

mariamiss6

jeg har desværre ikke prøvet at lave pærecidermoussen, så jeg kan ikke engang hjælpe dig....

Anmeld

29. januar 2011

oo

Valkyrien skriver:

Så vil jeg være et par timer om at svare. Sidder og taster ind i Word nu, for overhovedet at kunne skrive.

Mangler halvdelen af tastaturet. Men hvis du har msn og webcam, kan jeg godt.

nej, det går slet ikke

Anmeld

29. januar 2011

mariamiss6

Tjuhl skriver:

nej, det går slet ikke

Jeghar lige kigget opskriften, men jeg kanikke regne ud hvad der kan være galt desværre....

Anmeld

29. januar 2011

oo

okay, efter EN TIME i køleren er cremen blevet til mousse  nu skal der ædes kage!!

Anmeld

29. januar 2011

misslea

Tjuhl skriver:

okay, efter EN TIME i køleren er cremen blevet til mousse  nu skal der ædes kage!!

Kommer der et billede Trine????

Anmeld

29. januar 2011

oo

misslea skriver:

Kommer der et billede Trine????

haha, ja det gør der! for jeg bagte også - tåbeligt nok - dobbelt portion, for "ellers blir bundene så flade". hvilket har resulteret i en omkring 30 cm høj kage

men jeg er lige ved at oploade omkring 300 billeder til fremkaldelse, så min computer er liiiiige ved at dø p.t.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.