Rådne *&¤/%&¤&§* Elletræer (allergi)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

SussieThyssen

Så sku' da også.!!!!

Elletræerne er begyndt herovre på Fyn.
Selvom det stadig er koldt og frost, så stortrives de, og de blomstrer tidligere og tidligere.
Ja-ja..jeg VED godt at astma-allergiforbundet siger...bla-bla at elletræerne først blomstrer marts-april, men ikke her.
Jeg var lige et mut nede i mosen i forgårs og jo-jo, den er god nok, hunnerne er i fuld sving.
Og jeg vidste det jo godt, for jeg kunne mærke det.

Damn it...squ-fanden og en i hel....
Undskyld, men det er det eneste, som der virkeligt kan få gamle Sussie til at bande som en tyrk.
Og i dag..solen har skinnet guddommeligt og jeg...suk!!
Vågnede med hævede øjne, lukket til i luftvejene og ondt i alle ledene, samt kløe her og der.
Og det er kun begyndelsen.

Så nu begynder årets marreridt...jeg kan regne med at de næste 8 uger bliver et helvede, og I skal ikke forvente den store aktivitet fra min side, jeg er dopet af antihistaminer og bliver som følge deraf en lille smule...ehh.."prikken", så livet har lært mig at holde afstand til andre, hvad de store engagementer angår og deltagelse i andres liv, for ellers får jeg bare jokket på nogen, fordi jeg bliver for kontant og kort for hovedet.
Og netop som man skal starte i nyt job..typisk ikke!?!
Normalt piver jeg ikke..men denne ene ting..jo..der vil jeg squ sige piv!!

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Mussi30

Ååååh din stakkel

Hvor jeg føler med dig. Kender ALT for godt til det Og man må gerne pive!!!

Men ved du hvad, kære Sussie.... Hvis du nogensinde skulle komme til at jokke nogen over foden, er jeg sikker på du er tilgivet inden du overhovedet kan nå at trække vejret ind til at sige undskyld!

Sådan er det jo at være super afholdt

Anmeld

29. januar 2011

SussieThyssen

Mussi30 skriver:

Ååååh din stakkel

Hvor jeg føler med dig. Kender ALT for godt til det Og man må gerne pive!!!

Men ved du hvad, kære Sussie.... Hvis du nogensinde skulle komme til at jokke nogen over foden, er jeg sikker på du er tilgivet inden du overhovedet kan nå at trække vejret ind til at sige undskyld!

Sådan er det jo at være super afholdt

Åhh..hvor er du bare sød..men...alligevel..så sidder jeg lige lidt mere på mine hænder, og ja...håber jeg er tilgivet, hvis jeg bliver lidt for kontant.
Og ellers... spark mig så bare bag i..det kan jeg nemlig godt tage

Anmeld

29. januar 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Så sku' da også.!!!!

Elletræerne er begyndt herovre på Fyn.
Selvom det stadig er koldt og frost, så stortrives de, og de blomstrer tidligere og tidligere.
Ja-ja..jeg VED godt at astma-allergiforbundet siger...bla-bla at elletræerne først blomstrer marts-april, men ikke her.
Jeg var lige et mut nede i mosen i forgårs og jo-jo, den er god nok, hunnerne er i fuld sving.
Og jeg vidste det jo godt, for jeg kunne mærke det.

Damn it...squ-fanden og en i hel....
Undskyld, men det er det eneste, som der virkeligt kan få gamle Sussie til at bande som en tyrk.
Og i dag..solen har skinnet guddommeligt og jeg...suk!!
Vågnede med hævede øjne, lukket til i luftvejene og ondt i alle ledene, samt kløe her og der.
Og det er kun begyndelsen.

Så nu begynder årets marreridt...jeg kan regne med at de næste 8 uger bliver et helvede, og I skal ikke forvente den store aktivitet fra min side, jeg er dopet af antihistaminer og bliver som følge deraf en lille smule...ehh.."prikken", så livet har lært mig at holde afstand til andre, hvad de store engagementer angår og deltagelse i andres liv, for ellers får jeg bare jokket på nogen, fordi jeg bliver for kontant og kort for hovedet.
Og netop som man skal starte i nyt job..typisk ikke!?!
Normalt piver jeg ikke..men denne ene ting..jo..der vil jeg squ sige piv!!

Kærligst
Sussie

Kan du så ikke glæde dig over det trods alt ikke er hverken årstiden eller varme til at opholde sig udenfor..jeg har to hårdt ramte pollenallergikere herhjemme...jeg tog det gerne fra dem, er sgu så synd..men I år prøver jeg noget alternativ behandling...

Anmeld

29. januar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Kan du så ikke glæde dig over det trods alt ikke er hverken årstiden eller varme til at opholde sig udenfor..jeg har to hårdt ramte pollenallergikere herhjemme...jeg tog det gerne fra dem, er sgu så synd..men I år prøver jeg noget alternativ behandling...

Jo..det gør jeg også, og jeg kan heller ikke være andre steder.
Alternativ behandling...ja prøv det..det virker ikke for mig, andet end det jeg healer mig selv og styrer kroppen det jeg kan mentalt, men selv der har det sine begrænsninger.
Held og lykke med det

Anmeld

29. januar 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Jo..det gør jeg også, og jeg kan heller ikke være andre steder.
Alternativ behandling...ja prøv det..det virker ikke for mig, andet end det jeg healer mig selv og styrer kroppen det jeg kan mentalt, men selv der har det sine begrænsninger.
Held og lykke med det

Ok..der er jo mange metoder, så jeg prøver hvad jeg kan for mine...for der er jo desværre ikke noget der virker og forståelsen og muligheden for at tage hensyn til ungerne er heller ikke stor, desværre...

Anmeld

1. februar 2011

TbCp

Jeg har allergi overfor birkepollen.... den bedste kur for mig var at blive gravid
Mærkede intet til allergien den sommer, så bare se at komme igang

Anmeld

1. februar 2011

Carina1977

Åhhhh hvor jeg forstår dig....min mor har samme problem som dig. hun kan ikke tåle el og birk, og har det forfærdeligt på denne årstid. Jeg selv har også allergi, men det ligger fra maj-sep.

Og ja man bliver meget nemt irritabel, når man har sådan noget....det kan jeg sagtens skrive under på

Jeg håber for dig at det ikke bliver alt for slemt.

Held og lykke med dit nye job

Anmeld

1. februar 2011

SussieThyssen

TbCp skriver:

Jeg har allergi overfor birkepollen.... den bedste kur for mig var at blive gravid
Mærkede intet til allergien den sommer, så bare se at komme igang

Bahh...drillepind hehe!

Anmeld

1. februar 2011

TbCp

SussieThyssen skriver:

Bahh...drillepind hehe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.