Ferie drømme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

Klitgaard

Ja altså sidder stadig i nattøj og har brugt hele dagen indtil videre på at tjekke ferie ud. sidste år var vi for første gang udenlads efter vi har fået børn vi var i italien i 12 dage det var med bus ikke igennem rejseselskab men sammen med en masse der i årevis har arrangeret ferie på den måde vi kendte de fleste der var med det var en fin ferie men vi var bare aldrig os selv.

så i år skulle vi blive i danmark men nu har jeg total ferie kuller og vil så gerne på ferie i italien bare os 5 i vores egen bil mine piger elsker bare at bade og nu har jeg fundet en ferie lejlighed med alm pool og børnpool 200 fra lækker strand for under 10 tusind kr for 14 dage ser da lige for mig hvordan vi bader og hygger køre på små ture laver lækker mad som vi spiser på altanen og sidder sent om aftenen bare min mand og jeg på samme altan og drikker rødvin

kan bare slet ikke få det ud af hovedet  er sikker på det ville være guld værd for vores lille famile med sådan en tur

Er der mon andre der også ferie kulle.

ferielejligheden ligger foresten i lido adriano lyder det da ik bare for skønt

knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Klitgaard skriver:

Ja altså sidder stadig i nattøj og har brugt hele dagen indtil videre på at tjekke ferie ud. sidste år var vi for første gang udenlads efter vi har fået børn vi var i italien i 12 dage det var med bus ikke igennem rejseselskab men sammen med en masse der i årevis har arrangeret ferie på den måde vi kendte de fleste der var med det var en fin ferie men vi var bare aldrig os selv.

så i år skulle vi blive i danmark men nu har jeg total ferie kuller og vil så gerne på ferie i italien bare os 5 i vores egen bil mine piger elsker bare at bade og nu har jeg fundet en ferie lejlighed med alm pool og børnpool 200 fra lækker strand for under 10 tusind kr for 14 dage ser da lige for mig hvordan vi bader og hygger køre på små ture laver lækker mad som vi spiser på altanen og sidder sent om aftenen bare min mand og jeg på samme altan og drikker rødvin

kan bare slet ikke få det ud af hovedet  er sikker på det ville være guld værd for vores lille famile med sådan en tur

knus Rikke

uh ferie.... ja tak!! det sker bare ikke i år... jo her hjemme i DK...

det lyder da dejligt med lejlighed...

Anmeld

31. januar 2011

msax

ÅHH - det lyder dejligt

Vi har ikke råd til ferie i år. Så vi låner lidt cykler med plads til børn og tager på cykel-telt-tur i det danske. Så kryds fingre for godt vejr herhjemme.

Anmeld

6. februar 2011

Klitgaard

Ni-ko-li-ne skriver:

uh ferie.... ja tak!! det sker bare ikke i år... jo her hjemme i DK...

det lyder da dejligt med lejlighed...

Ferie i danmark er nu også skønt vi er ikke kommet videre  med ferien men håber stadig

Anmeld

6. februar 2011

Klitgaard

msax skriver:

ÅHH - det lyder dejligt

Vi har ikke råd til ferie i år. Så vi låner lidt cykler med plads til børn og tager på cykel-telt-tur i det danske. Så kryds fingre for godt vejr herhjemme.

krydser for godt vejr

Anmeld

6. februar 2011

otlitrom

Jeg ville elske en tur ned i varmen! Jeg er en solslikker uden lige, og jeg nyder at fede den ved poolen. Og mine drømme bliver ikke mindre af at apollo nu har reklamer herinde!

Det lyder som en god tur I kunne få! Kan godt forstå du ikke kan få det ud af hovedet.

For os bliver sommeren hjemme, med den lille ny! Heldigvis er der syd/vest-vendt altan i den nye lejlighed, så vi kan komme ud i det gode vejr. Jeg glæder mig allerede!!

Anmeld

7. februar 2011

mama09

Klitgaard skriver:

knus Rikke

uhh ja lyder lækkert - har også ferie kuller - savner varmen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.