jeg slap dejligt nemt ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

LIZO

mandag den 17 var jeg inde for 2 gange og få rettet mine bryster..( havde meget forskellige bryster til at starte med og denne gang blev resultatet super godt..  de er dog ikke blevet så store som jeg gerne ville ha.. men det går an.. troede jeg skulle ind og ha fjernet sting. men var så heldig denne gang at det kun var knuden der skulle klippes af.. og skiftet tape. og fik en alm sport bh på denne gang.. da den er faldet ned på plads.. så nogle uger endnu så slipper jeg af med den.

denne gang var jeg frisk meget hurtigt.. sygeplejesken derinde grinte af mig fordi jeg var så aktiv.. kunne ikke holde mig i ro og havde fået tøj og sko på da lars kom og hentet mig 3 timer efter op.. sidst sov jeg jeg 1 døgn før jeg var mennesker igen..  smerter har jeg os været heldige med.. på trods af de skulle længere ned og ligge..

aret har hele flot.  så nu jeg bikine klar til sommer.. bliver skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

JustAnotherName

LIZO skriver:

mandag den 17 var jeg inde for 2 gange og få rettet mine bryster..( havde meget forskellige bryster til at starte med og denne gang blev resultatet super godt..  de er dog ikke blevet så store som jeg gerne ville ha.. men det går an.. troede jeg skulle ind og ha fjernet sting. men var så heldig denne gang at det kun var knuden der skulle klippes af.. og skiftet tape. og fik en alm sport bh på denne gang.. da den er faldet ned på plads.. så nogle uger endnu så slipper jeg af med den.

denne gang var jeg frisk meget hurtigt.. sygeplejesken derinde grinte af mig fordi jeg var så aktiv.. kunne ikke holde mig i ro og havde fået tøj og sko på da lars kom og hentet mig 3 timer efter op.. sidst sov jeg jeg 1 døgn før jeg var mennesker igen..  smerter har jeg os været heldige med.. på trods af de skulle længere ned og ligge..

aret har hele flot.  så nu jeg bikine klar til sommer.. bliver skønt

Tillykke. Så var det slet ikke så slemt som du frygtede.
Dejligt at det er gået godt, og nemmere denne gang.
Håber du bliver glad for resultatet, og kan nyde din krop fremover.

Anmeld

30. januar 2011

LIZO

JustAnotherName skriver:

Tillykke. Så var det slet ikke så slemt som du frygtede.
Dejligt at det er gået godt, og nemmere denne gang.
Håber du bliver glad for resultatet, og kan nyde din krop fremover.

de betyder alligevel en del   efter at ha tabt mig 2 x 15 kg. og ammet 2 børn. så var der ikke meget liv i dem.. så er glad for jeg gjorde det for mig selv

nyder at kunne gå uden bh..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.