Loppen82?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

Nalle

Ved godt det intet har med jer andre at gøre, men jeg har en aftale med hende, og nu svare hun mig overhovedet ikke, synes ikke rigtigt hun kan være det bekendt?
Så hvis du ser det her Loppen82, er du så sød at svare mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Frøken J.

Nalle skriver:

Ved godt det intet har med jer andre at gøre, men jeg har en aftale med hende, og nu svare hun mig overhovedet ikke, synes ikke rigtigt hun kan være det bekendt?

Men det er måske ikke helt fint at hænge hende ud på forum som en, der ikke overholder aftaler. Du ved jo ikke, om der er kommet noget op og en ekstraordinær grund til, at du ikke kan komme i kontakt med hende lige nu.

Anmeld

29. januar 2011

Sabina92

Secrets skriver:

Men det er måske ikke helt fint at hænge hende ud på forum som en, der ikke overholder aftaler. Du ved jo ikke, om der er kommet noget op og en ekstraordinær grund til, at du ikke kan komme i kontakt med hende lige nu.

Det er tilladt ikke at se negativt på tingene

Anmeld

29. januar 2011

Nalle

Secrets skriver:

Det er så en uge siden, og skriver til hende hver gang hun er på.

Anmeld

29. januar 2011

Nalle

Sabina92 skriver:

Mener nemlig heller intet ondt med det, vil bare gerne vide hvorfor hun ikke svare mig lige pludselig,  når man har en aftale?

Anmeld

29. januar 2011

Sabina92

Nalle skriver:

Mener nemlig heller intet ondt med det, vil bare gerne vide hvorfor hun ikke svare mig lige pludselig,  når man har en aftale?

nej det var derfor jeg skrev det, til hende og ikke dig

Anmeld

29. januar 2011

Nalle

Sabina92 skriver:

nej det var derfor jeg skrev det, til hende og ikke dig

Anmeld

29. januar 2011

Frøken J.

Sabina92 skriver:

Selvfølgelig, men det er jo stadig lidt en udhængning

Anmeld

29. januar 2011

twinboys

Nalle skriver:

hejsa jeg har lige snakket med hende, og hun har flere gange prøvet at skrive en pb til dig men hun har pt problemer med at afsende...

Hun synes ikke det er ok at du vælger at udstille hende her i et indlæg...

Hun har nu fortalt at der er en grund til hun ikke kan svare... og beder dig slette dit indlæg om hende...

Hun nævner også at hvis du gerne vil i kontakt med hende over mobilen, kan du sende mig en pb og så har jeg fået lov til at vidregive hendes nr.

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.