Naannaa87 skriver:
Lille prutten ligger med næsten 40 i feber og har kastet op 6 gange siden kl 10
det gør sq ondt i moderhjertet at se ens dreng have det så elendigt :/ Kan slet ikke få mad i ham, men væske vil han godt have selvom det ryger op igen..
Burde jeg ringe og snakke med lægevagten ?
Lige i et lille billede af patienten
Hej.
Hvor er det træls når ens barn er syg, det er næsten ikke til at holde til i ens moderhjerte.
Jeg fik afvide af børnelægen til vores søn at når man kaster op skal man stoppe med at give dem både mad og væske i en time, hvis de ikke har kastet op i den time må man give dem en tår vand, og hvis den bliver nede i 10 min må man igen give lidt vand. Men hvis den kommer op skal man igen vente i en time og så samme fremgangsmåde.
Vi har døjet rigtig meget med at begge vores sønner har nemt ved at få kvalme/kaste op. og de har været umulige at få til at stoppe igen. Men som hun forklarede så var man så bange for at dehydrere at man fyldte i dem/en selv at maven gik amok. Men som hun sagde, man kan sagtens overleve i flere døgn uden mad og væske.
Siden vi har "levet" efter hendes regler har børnene stoppet ret hurtigt med at kaste op-håber det virker for din lille patient
Anmeld