William er syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

lisesp83

Stakkels lille dreng. God bedring til ham. Håber han snart er frisk igen  

Herhjemme har vi også syg baby.. Løbe næse og ekstrem hoste.. Øv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Majbriteriksen

Naannaa87 skriver:

Lille prutten ligger med næsten 40 i feber og har kastet op 6 gange siden kl 10 det gør sq ondt i moderhjertet at se ens dreng have det så elendigt :/ Kan slet ikke få mad i ham, men væske vil han godt have selvom det ryger op igen..

Burde jeg ringe og snakke med lægevagten ?

Lige i et lille billede af patienten

Hej.

Hvor er det træls når ens barn er syg, det er næsten ikke til at holde til i ens moderhjerte.

Jeg fik afvide af børnelægen til vores søn at når man kaster op skal man stoppe med at give dem både mad og væske i en time, hvis de ikke har kastet op i den time må man give dem en tår vand, og hvis den bliver nede i 10 min må man igen give lidt vand. Men hvis den kommer op skal man igen vente i en time og så samme fremgangsmåde.

Vi har døjet rigtig meget med at begge vores sønner har nemt ved at få kvalme/kaste op. og de har været umulige at få til at stoppe igen. Men som hun forklarede så var man så bange for at dehydrere at man fyldte i dem/en selv at maven gik amok. Men som hun sagde, man kan sagtens overleve i flere døgn uden mad og væske.

Siden vi har "levet" efter hendes regler har børnene stoppet ret hurtigt med at kaste op-håber det virker for din lille patient

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.