Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
alt ramler sammen omkring mit liv nu først fik jeg en spontan/medicinsk abort, og fik at vide at mit embryon var dødt allerede i uge 5, og er så gået fra uge 5 til 10+5 i den tro at jeg var gravid med et sundt og rask kommende barn..næste, så blev vi smidt ud af lejligheden og mistede en masse penge som blev stjålet over vores mastercard af et firma halløj i finland - sagen er igang...så igår måtte vi sige farvel til vores ellers dejlige hund Diablo, han blev aflivet hos lokal dyrlæge...så fik jeg at vide at jeg skal have udskrabning..JEG KAN IKKE MERE NEDGANG NU VIL GERNE OP IGEN!føler mere og mere at jeg går ned i et sort hul og bare lukker mig selv inde hulk, lægen er underrettet..det eneste positive er at jeg starter skole i næste uge, vores nye lejlighed er ekstrem fed og jeg har en dejlig forlovede som støtter mig igennem alt det her så godt han nu kan...ville ikke noget med det indlæg her andet end komme af med lidt frustationer
godaften ellers piger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Årh, for pokker da. Sikke en omgang Jeg forstår godt, at det er hårdt at være dig lige nu! Hvor gør det mig ondt med både embryom og hund Jeg håber din læge kan hjælpe dig, og hvor er det godt, at du har en god kæreste, og at I kan støtte hinanden.
Stort til dig
Kæmpe
Det er ikke sjovt at miste
Da vi mistede i 8. uge hjalp det mig meget at vide at kroppen ikke skiller sig af med noget som er sundt. Så prøv at fokusere på det, men ved det kan være svært. Men giv dig selv lov til at være ked af det. Kom af med det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128