Hjælp søde piger.. Av av :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Mullefisen2011

Efter min insemination i formiddags har jeg det virkelig skidt nu.. Jeg har her sidst på eftermiddagen og her til aften haft virkelig ondt i underlivet og er mega øm.. især i venstre side.. tænker det måske er min ægløsningen da ægget jo var i venstre side.. på et tidspunkt lyder der et smæld i venstre side og smerten forsvandt ligesom så tænkte på ÆL.. Men nu her gør det nærmest bare så ondt at jeg ikke kan stå eller sidde oprejst.. har svedeture og dårlig mave og faktisk pænt ondt..

Er der nogen af jer der har prøvet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

CamillaValby

Mullepigen86 skriver:

Efter min insemination i formiddags har jeg det virkelig skidt nu.. Jeg har her sidst på eftermiddagen og her til aften haft virkelig ondt i underlivet og er mega øm.. især i venstre side.. tænker det måske er min ægløsningen da ægget jo var i venstre side.. på et tidspunkt lyder der et smæld i venstre side og smerten forsvandt ligesom så tænkte på ÆL.. Men nu her gør det nærmest bare så ondt at jeg ikke kan stå eller sidde oprejst.. har svedeture og dårlig mave og faktisk pænt ondt..

Jeg prøvede præcis det samme søde. De første par gange. Hos mig varede det et par dage. for at den er der denne gang

Anmeld

28. januar 2011

Mullefisen2011

CamillaValby skriver:

Jeg prøvede præcis det samme søde. De første par gange. Hos mig varede det et par dage. for at den er der denne gang

Tak søde..  Dejligt at høre andre har prøvet noget lignende.. Havde det slet ikke sådan sidst.. det havde jeg bare alle symptomerne..

Håber ikke det er et dårligt tegn?

Anmeld

29. januar 2011

CamillaValby

Mullepigen86 skriver:

Tak søde..  Dejligt at høre andre har prøvet noget lignende.. Havde det slet ikke sådan sidst.. det havde jeg bare alle symptomerne..

Håber ikke det er et dårligt tegn?

Slet ikke søde. Jeg kender flere som har haft det og hvor det er lykkes. Op med humøret, selvom at det godt kan gøre nas

Anmeld

29. januar 2011

dorthemus

Mullepigen86 skriver:

Kan altså kun sige, at det er gode tegn...baseret udfra egne erfaringer  Efter min insemination sidste år fik jeg mega mega ondt i underlivet i tre dage efter og følte i det hel taget at "noget var i gære".....og ni måneder efter kom min største lykke i livet Runa

på at det samme er ved at ske for dig

Anmeld

29. januar 2011

Mullefisen2011

CamillaValby skriver:

Slet ikke søde. Jeg kender flere som har haft det og hvor det er lykkes. Op med humøret, selvom at det godt kan gøre nas

Er det rigtigt?? Tak søde.. Så håber jeg smerterne er et godt tegn.. hihi.. Har meget mindre ondt idag er kun små øm og er øm når jeg bevæger og rejser mig så tager den bare med ro idag..
Er dog lidt bekymret for det der smæld.. men det er vel ikke noget..

Håber du har ret og vi får gevinst

Anmeld

29. januar 2011

Mullefisen2011

dorthemus skriver:

Kan altså kun sige, at det er gode tegn...baseret udfra egne erfaringer  Efter min insemination sidste år fik jeg mega mega ondt i underlivet i tre dage efter og følte i det hel taget at "noget var i gære".....og ni måneder efter kom min største lykke i livet Runa

på at det samme er ved at ske for dig

Ej hvor er jeg glad for at du siger sådan..
Var bange for at det var et dårligt tegn da jeg slet ikke havde det sådan sidst.. Havde bare så ondt igår at jeg dårligt kunne noget.. Idag er det dog bedre.. lidt ømhed når jeg anstrenger mig eller rejser mig og går.. så tager den stille og roligt.. og så får jeg lidt jag ovre i venstre side.. Men håber da det er gode tegn så ..

Tak for beroligelsen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.