K*ft hvor er danmark seje..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Ellim

Eva. skriver:

Ja ja ja ja ja ja ja ja ja jaaaaaaahhhhhhhhhhhh...det var så godt...jeg hoppede rundt så min søn var helt pinlig over mig...og finale søndag med den allerdejligste mand...bliver ikek bedre...

Hvor fedt.. Så har det været vildt nå man bliver flov over sin mor hehe OG jeg kender det.. hehe.. !!

Kan ikke vente til søndag bliver SÅ VILDT JO!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Aves.

Ellim skriver:

Hvor fedt.. Så har det været vildt nå man bliver flov over sin mor hehe OG jeg kender det.. hehe.. !!

Kan ikke vente til søndag bliver SÅ VILDT JO!!

Det var slemt...men fortiden er jeg vidst pinlig hele tiden..er det sådan at være teenager mon..

Anmeld

28. januar 2011

Ellim

Eva. skriver:

Det var slemt...men fortiden er jeg vidst pinlig hele tiden..er det sådan at være teenager mon..

Ja det kunne jeg forstille mig.. Min mor var nu det værste(det syntes de fleste nok om deres egen mor), men hvad fan' så er man sgu da klar på det virklig liv med skører mennesker over alt

Anmeld

28. januar 2011

DLM

virkelig spændende kamp, holda da op. Det kunne jo være gået begge veje, heldigvis gav spanien op de sidste minutter

det er nu ret vildt at de ikke har tabt en eneste kamp.

og vi vinder da på søndag

Anmeld

28. januar 2011

Aves.

Ellim skriver:

Ja det kunne jeg forstille mig.. Min mor var nu det værste(det syntes de fleste nok om deres egen mor), men hvad fan' så er man sgu da klar på det virklig liv med skører mennesker over alt

Præcis... og tror eller ved nu også at min søn synes det er dejligt at have en ung frisk mor... modsat alle de gamle kedelige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.