min kommende tatto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

nilletøz

Polkaprik skriver:

Synes den er rigtig fin, men jeg ville ikke have lagt mærke til S'et Hvis ikke jeg havde set på din profil at din dreng hedder Lukas. Ville have troet der stod "Luka"

Nej eg skal have rykket den stjerne lidt, du er ikke den første der siger det...
Måske den skal sidde foran hans navn.. Må snakke med ham der skal lave den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Dinna88

nilletøz skriver:

Jep perfekt til mig

Jeg har tænkt mig at snakke med ham der skal lave den, om han evt også har nogle ideer, også kan eg o prøve at høre mht skygger, noget eg da lige vil undersøg... Gode råd er altid gode at få med....

Hehe (Jeg har desværre ingen seje smileys!)

Men jeg er 100 % sikker på at den vil blive endnu pænere med skygger. Men ja - tatovøren har jo altid ideer!

Anmeld

11. februar 2011

Lou87

nilletøz skriver:

Tak skal du have...

Glæder mig til at få den lavet

GUUD har slet ikke lagt mærke til at stjernen har 6 kanter!

Ikke nogen betydning for mig, men vil lige høre min kammerart, og der er en mening med det...

Kan jeg godt forstå.. har selv flere, og det er så fedt at få noget som betyder noget for en SÅ tæt på kroppen

Hihi nå okay - undrede mig også lidt og var nødt til og spørge
Jeg har nemlig selv en ide med og få en stjerne indblandet i tattooen med min datter, fordi stjerner jo lidt står for liv

Anmeld

11. februar 2011

nilletøz

Lou87 skriver:

Kan jeg godt forstå.. har selv flere, og det er så fedt at få noget som betyder noget for en SÅ tæt på kroppen

Hihi nå okay - undrede mig også lidt og var nødt til og spørge
Jeg har nemlig selv en ide med og få en stjerne indblandet i tattooen med min datter, fordi stjerner jo lidt står for liv

Den her så mit første tatto, så er spændt på hvor "Bidt" jeg bliver af det, men her hjemme har 2 men vil også gerne have lavet en til med vores søns navn..

Ja synes der er mange fede tattoer man kan få, glæder mig rigtig meget...

Hehe, ja men synes nu den er meget fed selv om den er med 6 og ikke 5 kanter.. Så kan man også vende det om og sige at den er special..

Ja lige mine ord, har altid sagt at skulle jeg have en tatto skal det være noget med en stjerne..

Anmeld

11. februar 2011

nilletøz

Dinna88 skriver:

Hehe (Jeg har desværre ingen seje smileys!)

Men jeg er 100 % sikker på at den vil blive endnu pænere med skygger. Men ja - tatovøren har jo altid ideer!

Hehe..

Ja jeg synes det lyder som en god ide at høre om det med skygger.. Kan se det for mig... Jeg må høre mig frem når jeg kommer der ned mandag..

Anmeld

11. februar 2011

Lou87

nilletøz skriver:

Den her så mit første tatto, så er spændt på hvor "Bidt" jeg bliver af det, men her hjemme har 2 men vil også gerne have lavet en til med vores søns navn..

Ja synes der er mange fede tattoer man kan få, glæder mig rigtig meget...

Hehe, ja men synes nu den er meget fed selv om den er med 6 og ikke 5 kanter.. Så kan man også vende det om og sige at den er special..

Ja lige mine ord, har altid sagt at skulle jeg have en tatto skal det være noget med en stjerne..

Hehe det kan være farligt og blive bidt af det, griner..
Jeg har nu 8

Men ja stjerner er super fede og da kun fedt nok den er speciel.
Så længe den ikk betyder noget andet ??
Det var mere det jeg tænke..

Anmeld

11. februar 2011

Dinna88

nilletøz skriver:

Hehe..

Ja jeg synes det lyder som en god ide at høre om det med skygger.. Kan se det for mig... Jeg må høre mig frem når jeg kommer der ned mandag..

Det bliver spændende at se resultatet

Anmeld

11. februar 2011

nilletøz

Dinna88 skriver:

Det bliver spændende at se resultatet

Skal med glæde vise den frem når jeg har fået lavet den

Anmeld

11. februar 2011

nilletøz

Lou87 skriver:

Hehe det kan være farligt og blive bidt af det, griner..
Jeg har nu 8

Men ja stjerner er super fede og da kun fedt nok den er speciel.
Så længe den ikk betyder noget andet ??
Det var mere det jeg tænke..

Ja tror jeg skal passe på...
8 det var mange, hvad har du så fået lavet..

Har du nogen piercinger? jeg har i tungen, næsen (man kalder det vidst en næsefløjspiercing) Ørene ved jeg ikke om tæller med som piercing?

Tror lige skal høre min kammerart om det er en fejl, eller om det har nogen anden betydning!

Anmeld

11. februar 2011

Lou87

nilletøz skriver:

Ja tror jeg skal passe på...
8 det var mange, hvad har du så fået lavet..

Har du nogen piercinger? jeg har i tungen, næsen (man kalder det vidst en næsefløjspiercing) Ørene ved jeg ikke om tæller med som piercing?

Tror lige skal høre min kammerart om det er en fejl, eller om det har nogen anden betydning!

Ja det er en del, men ikk noget voldsomt..
Jeg har 1 kinesisk tegn på hver fod, som står for mor og datter, dem fik jeg lavet til min mor og jeg da jeg var i england engang.

så har jeg kinesisk tegn på håndleddet der står for HÅB.. den fik jeg i en svær periode i mit liv, hvor jeg bare huskede på man altid havde håb - håb om noget bedre og det nok sku lykkes og man har jo som sagt altid håb, så den gælder jo endnu

så har jeg en på mit lår, det er et ordsprog på latin for ingen er fejlfri, hvilket jeg ikk syntes nogen er..

så har jeg en sommerfugl i nakken med tre stjerner jeg har fået af min mor.. det er for mine "tre skolegange" stjernerne. Så den fik jeg da jeg blev udlært som elev.. dvs første stjerne for folkeskole, anden for handelskole og stredje for elevtid.
har altid været meget skoletræt, så betød meget at få den og så også af min mor som altid har støttet.

så har jeg nedenunder den mit astrologiske stjernetegn (dog lavet lidt om så det ikk ligner det alle andre får) som er stenbukken.

så har jeg under den med store gotiske bogstaver mit kaldenavn LOU stående..

Og under den har jeg min nyeste og største som fylder hele midten af ryggen.. en sommerfugl med et citat som jeg bare synes er SÅ rigtigt.. (den har jeg som den eneste billede af, så vedhæfter jeg lige, så du kan se hvilken stil jeg kører, det er slet ikk de store voldsomme)

Var det ikk otte, det tror jeg .. hihi

Og ja bare for en sikkerhedsskyld så du ikk får tattoveret et elelr andet symbol du ikk kender til

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.