Svangerskabsforgiftning igen... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

sandratobias

Svangerskabsforgiftning igen.. øv øv... Troede ellers lige det hele kørte så godt... Men da blev jeg lidt snydt..  

I onsdags fik jeg konstateret SSF igen... Godt nok kun i en mild grad.. Men nok til de vil ha mig indlagt på sygehuset.. Er hjemme på orlov til i morgen (Lørdag) aften... Og så ska jeg derop igen.. Det vides ikk hvor længe jeg ska være der, eller hvordan det ellers ska gå.. 

Sandra - uge 35+5... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

SussieThyssen

sandratobias skriver:

Svangerskabsforgiftning igen.. øv øv... Troede ellers lige det hele kørte så godt... Men da blev jeg lidt snydt..  

I onsdags fik jeg konstateret SSF igen... Godt nok kun i en mild grad.. Men nok til de vil ha mig indlagt på sygehuset.. Er hjemme på orlov til i morgen (Lørdag) aften... Og så ska jeg derop igen.. Det vides ikk hvor længe jeg ska være der, eller hvordan det ellers ska gå.. 

Sandra - uge 35+5... 

Åhh..hvor er det dog synd for dig.
Men det er da godt at de holder øje med dig søde ven.
Jeg håber, at din krop vil hvile godt og lade være med at lave yderligere knuder og ellers er der heldigvis ikke så længe igen, så lilletrolden i din mave skal nok klare det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. januar 2011

Lolli

sandratobias skriver:

Sandra - uge 35+5... 

Øv altså. Virkelig ærgeligt at skulle igennem det. Har ikke selv prøvet, men kender en der har og det var bestemt ikke sjovt. Men ja, se det på den måde at der ikke er langt igen. Pøjpøj.

Anmeld

28. januar 2011

sandratobias

SussieThyssen skriver:

Åhh..hvor er det dog synd for dig.
Men det er da godt at de holder øje med dig søde ven.
Jeg håber, at din krop vil hvile godt og lade være med at lave yderligere knuder og ellers er der heldigvis ikke så længe igen, så lilletrolden i din mave skal nok klare det.

Kærligst
Sussie

Mange takker ska du ha...  

De holder godt øje med mig, så det er jo rart nok.. Bar meget kedeligt og ligge deroppe, men ikk meget at gøre ved det... 

Anmeld

28. januar 2011

sandratobias

Lolli skriver:

Øv altså. Virkelig ærgeligt at skulle igennem det. Har ikke selv prøvet, men kender en der har og det var bestemt ikke sjovt. Men ja, se det på den måde at der ikke er langt igen. Pøjpøj.

Mange takker... Ja det er sku godt nok der ikk er flere måneder endnu, når det er sådan... 

Anmeld

28. januar 2011

Lolli

sandratobias skriver:

Mange takker... Ja det er sku godt nok der ikk er flere måneder endnu, når det er sådan... 

Nemlig! Hold ud.

Anmeld

28. januar 2011

sandratobias

Lolli skriver:

Nemlig! Hold ud.

Takker takker.. Ska prøve på det.. Bar mere svært når man har en søn der hjemme, man oz tænker på.. 

Anmeld

28. januar 2011

Lolli

sandratobias skriver:

Takker takker.. Ska prøve på det.. Bar mere svært når man har en søn der hjemme, man oz tænker på.. 

Kender det. Må håbe du kan komme lidt hjem engang imellem.

Anmeld

28. januar 2011

sandratobias

Lolli skriver:

Kender det. Må håbe du kan komme lidt hjem engang imellem.

Ja håber jeg nu oz..  

Anmeld

28. januar 2011

FruEllingsen

ØV hvor er det træls for dig.

Nu var det jo lige gået så godt indtil nu.

Håber den lille kan blive inde i maven i et par uger endnu, og at SSF ikke forværres.

Det er godt at de holder godt øje med dig. men kan virkelig godt forstå din frustration.

Det er godt at du er så langt henne nu som du er. men du må da savne din Søn helt ulideligt når du skal være der inde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.