Jeg har lidt forskellige spørgsmål, så jeg vidste ikke lige, hvor jeg skulle poste det 
1. Jeg fik ringet til lægen i dag og aftalt tid, og han mener jeg er 4+5. Han gik vidst bare ud fra min cyklus er på 28 dage, fordi jeg ikke selv kender den præcise længde. Men jeg testede om morgenen på dag 27, og der var den bragende negativ, så er det ikke sansynligt, at min cyklus denne måned har været lidt længere? Hvis den var på 28 dage, ville jeg så ikke have kunne testet LIDT positiv på dag 27, eller hvad?
Omvendt kan det jo være jeg danner HCG langsomt. Testede igen i dag, og den var mere positiv end i går. Det er ikke fordi, at et par dage til eller fra betyder noget, jeg undrede mig bare 
2. Vi glæder os til at fortælle vores familier den store nyhed! Vi ved, at de vil blive lykkelige og juble. Der er bare EN hage! Mine forældre er skilt, og mens min mor godt kender til projekt baby og glæder sig helt vildt, så ved min far intet. Han og min bonusmor er udpræget skeptikere, og jeg frygter virkelig, at de vil blive sure over min graviditet. Jeg ved, at min far vil bløde op, når han lige har vænnet sig til tanken, men hvordan skal jeg overbringe nyheden? Grunden til jeg forestiller mig, at de vil være skeptiske er fordi, at de nok vil bekymre sig for min uddannelse. Har self. tænkt mig at forsikre dem om, at jeg nok skal gennemføre den osv. men altså... Hvordan ville i sige det til skeptiske folk?
Anmeld