Til dem der har haft en alvorlig svangerskabsforgiftning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

signe.

og enten har fået et barn mere efter det, eller venter et barn.... bare om i fik den frygtelig sygdom igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

DianaM

Jeg er ikke langt nok henne til at vide om jeg får sygdommen igen, så kan desværre ikke hjælpe dig med statistikken, hvis det er det du tænker på.

Anmeld

20. marts 2011

sandratobias

Mor-til-Hasse skriver:

og enten har fået et barn mere efter det, eller venter et barn.... bare om i fik den frygtelig sygdom igen?

Så lige at jeg ku svare... Hehe... 

Har jo selv haft svangerskabsforgiftning ved 1. graviditet... ( Tobias født i uge 31+2 ved pks)

Jeg har her den 13. februar (født i uge 38+0) født en lille pige på 2190... 
Jeg fik konstateret SSF igen... Men dog en mildere grad... Jeg lå godt nok indlagt i 15 dage til obs inden jeg blev sat igang..

Så det kan åbenbart sagtens lade sig gøre og komme længere end 1. gang, men om man ville kunne slippe helt, det aner jeg ikk... 

Anmeld

20. marts 2011

Topp

min Jm sagde : man kan ikke få svangerforgiftning 2 gange med samme mand - hvordan det hænger sammen ved jeg ikke - men det er da interessant hvis det er rigtigt

Anmeld

20. marts 2011

sandratobias

Topp skriver:

min Jm sagde : man kan ikke få svangerforgiftning 2 gange med samme mand - hvordan det hænger sammen ved jeg ikke - men det er da interessant hvis det er rigtigt

Kan man godt åbenbart... Jeg ku i hvert fald... 
Det er samme far ved begge mine og hra haft SSF begge gange... Godt nok heldigvis ikk i samme grad...  

Anmeld

23. april 2011

Christina.78

Topp skriver:

kan man godt..samme far til begge mine og jeg havde det i svær grad første gang og mildere grad anden gang..og det kommer sikkert også i næste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.